Complaints Registration

Wil je klachtregistratie in je bedrijf de aandacht schenken die het nodig heeft? Dan is de Complaint Registration uitbreiding voor Business Central de juiste keuze. Met deze tool registreer, rangschik en bewaar je eenvoudig de klachten, vragen en problemen welke je ontvangen hebt.

Met de Complaint Registration app kies je voor productiviteit en registreer je klachten van klanten, leveranciers en producten. Voor ieder geboden oplossing is het tevens handig, aangezien je op eenvoudige wijze ook oplossingen behorend bij (specifieke) issues kunt plaatsen. Zo kies je voor eenheid en bovendien duidelijkheid. Daarnaast is het werken met de krachtige Copy-paste Comment Editor een efficiënte manier om de benodigde beschrijvingen vast te leggen.

Tot slot, behoud je eenvoudiger dan ooit het overzicht met de applicatie. Er wordt namelijk een geschiedenislog opgebouwd waar je op kunt terugvallen wanneer dit nodig is. Hierbij wordt het ook mogelijk om met scherpe analytische blik naar deze data en gegevens te kijken om nog strakker met je bedrijf te kunnen schakelen.

Prijs op aanvraag.



apportunix

Voordelen

  • Toe te passen op de Klant-, Leveranciers-, Contact- en Item-kaarten binnen Business Central.
  • Geen limieten, alle klachten kunnen geregistreerd worden.
  • Krachtige en eenvoudige manier van werken dankzij de handige Copy-Paste Comment Editor.
  • Registreer eenvoudig diverse kosten.
  • Voldoet aan ISO 10002:2014.
  • Behoud de grip door gebruik te maken van de handige rapportage functie.

Meer informatie over onze apps?

Sam, onze sales advisor, helpt je graag verder! Hij vertelt je graag meer over onze apps. Maar vooral welke apps geschikt zijn voor jouw bedrijf.

Neem contact met ons opBekijk meer apps
Sam