Panhuijsen - Handel

Groothandel Basis 365

Microsoft Dynamics 365 Business Central voor handelsbedrijven die logistiek, boekhouding en verkoop willen optimaliseren. Wat het pakket precies inhoudt, vind je in de tabel hieronder.

Extra uitbreidingen

Uiteraard is het mogelijk om je pakket verder uit te breiden. De mogelijkheden daarvoor hebben we voor je op een rijtje gezet:

Aanbevolen apps

Extra services

Heb je nog meer vragen of wil je graag met dit pakket aan de slag?

Plan een gratis adviesgesprekNeem contact met ons op

 

Basis

Premium

Premium Plus

     
  € 227 per maand € 451 per maand € 1342 per maand      

Inhoud

     
Gebruikers  1  1      
Administraties 999 999 999      
Customer Care Meer informatie      
Continious Improvement (consultant on site) Meer informatie op aanvraag 2 dagen per jaar 6 dagen per jaar       
Onbeperkt Lay-out aanpassingen Meer informatie op aanvraag op aanvraag      

Extra's

     
Extra gebruiker € 68 per maand  € 74 per maand  € 75 per maand       
Extra kijk-gebruiker € 7 per maand  € 7 per maand  € 7 per maand       
Extra administratie € 0 per maand   € 0 per maand   € 0 per maand        
Maatwerk op aanvraag op aanvraag op aanvraag      
Apps Bekijk aanbevolen apps voor groothandel      

Customer Care

     
Office 365 integratie      
Klassikale trainingen      
Onbeperkt helpdesk (telefonisch & e-mail)      
24/7 E-learning      
24/7 Microsoft Customer Source      

Get Started Meer informatie

     
OF eenmalige Get Started fee, pre paid € 3900 € 6900 € 8900      
OF maandelijks bedrag betaald in 10 termijnen € 429 € 759 € 979      
Inclusief consultancy on site 3 dagen 6 dagen 8 dagen      
Inclusief remote ondersteuning 11 uur 6 uur 5 uur      
Inclusief projectplanning 4 uur 5 uur 6 uur      
Extra ondersteuning op aanvraag op aanvraag op aanvraag      

Highlights

     
Boekhouden      
Inkoopfacturen inlezen (tot 25 inbegrepen) Meer informatie      
CRM en Marketing      
Verkoopproces      
Voorraadbeheer      
Inkoopproces      
Inkoopvoorstellen      
Deelleveringen      
Verzamelfacturatie      
Inkoopfacturen matchen met orders (tot 25 inbegrepen) Meer informatie -      
Budget en cashflow -      
Vaste activa -      
WMS en meerdere magazijnen -      
Batch- en serienummers -      
Verkoopprognose -      
Resources en projecten -      
HRM - -      
Consolidatie en intercompany - -      
Divisies - -      
WMS geavanceerd - -      
Gecombineerde pick en opslag - -      
Kostprijsboekhouding - -      
Kosten- en batenspreiding - -      
Bekijk hier alle features      

Aanbevolen Apps

ABC E BUSINESS - SANA E-Commerce

Sana Commerce

Breid Business Central uit met de e-commerce van SANA.
ABC E BUSINESS - idyn - ShipIT

Vervoerderskoppeling

Verbind Business Central met meer dan 400 verzendpartijen wereldwijd.

ABC E BUSINESS - Tasklet Factory - Barcode Scanning

Barcode Scanning

Verbind je magazijn en de medewerkers met Business Central.

Meer apps?

Naast de aanbevolen apps, zijn er nog veel meer apps beschikbaar. Bekijk alle beschikbare apps in onze App Store.

Naar de App Store

Meer informatie?

Wil je meer informatie over de apps en de mogelijkheden zijn voor jouw bedrijf? Vraag een gratis adviesgesprek aan!

Gratis adviesgesprek

Extra Services

Customer Care
  • Onbeperkt helpdesk via telefoon en mail*
  • Onbeperkt klassikale trainingen bij ons op kantoor
  • Onbeperkt toegang tot de Microsoft Customer Source
  • Onbeperkt e-learning
  • Office 365 integratie setup
  • Single sign on instellen
  • User management – aan en uitzetten van users en standaardrol toevoegen
  • Account management – ieder half jaar contact met de Account Manager
  • Installeren en activeren van uw database in de Microsoft Cloud

Inbegrepen bij Basis, Premium en Premium Plus.

*op basis van fair use - je mag zo vaak bellen als je behoefte hebt zolang de vragen over de bestaande inrichting gaan.

Meer informatie?

Neem contact met ons op

Continuous Improvement

Continious Improvement is een service waarbij er aantal dagen per jaar een consultant on site werkzaamheden voor jou verricht. Zo blijf je je bedrijfsprocessen optimaliseren als je bijvoorbeeld weer gegroeid bent.

Consultant-dagen per jaar:

  • 2 dagen per jaar - € 200 per maand (inbegrepen bij Premium)
  • 3 dagen per jaar - € 298 per maand
  • 4 dagen per jaar - € 397 per maand
  • 6 dagen per jaar - € 590 per maand (inbegrepen bij Premium Plus)
  • 8 dagen per jaar - € 783 per maand
  • 12 dagen per jaar - € 1170 per maand

Meer informatie?

Neem contact met ons op

Unlimited Lay-outs Aanpassingen

Kies voor de volledige ontzorging op het gebied van de lay-outs van je belangrijke documenten zoals facturen, credits, pakbonnen etc.

Prijs: € 500,00 per maand (inbegrepen bij Premium Plus)

Meer informatie?

Neem contact met ons op

Get Started

Wij zorgen ervoor dat je goed van start kan gaan met Microsoft Dynamics 365 Business Central. Wij richten jouw Business Central omgeving voor jou in aan de hand van jouw wensen en behoeftes.

'Get Started' bestaat uit 3 stappen:

Stap 1: Onze consultant brengt samen met jou de huidige processen in kaart om zo de inrichting te kunnen bepalen.
Stap 2: Uit de inventarisatie schrijft de consultant een Get Started-plan waarmee we aan de slag gaan. We zorgen ervoor dat het systeem ingericht wordt zoals dat voor jou het beste past binnen de huidige processen.
Stap 3: Zodra Get Started is afgerond, staat het systeem klaar voor livegang. Vanaf dat moment kun je zelf aan de slag.

Na livegang voegen we de apps toe om de software optimaal aan te laten sluiten op de specifieke wensen van jouw onderneming. Daarna blijven we klaar voor je staan voor vraagstukken. Met de (standaard inbegrepen) service Customer Care mag je onbeperkt bellen en mailen met onze helpdesk en trainingen volgen. En via Continuous Improvement komen onze consultant graag langs om je verder te helpen als je bijvoorbeeld weer verder bent gegroeid.

Veel gestelde vragen

Hoeveel uur consultancy krijg ik met Get Started?

Dat is afhankelijk van het pakket dat je kiest. Ieder pakket is opgebouwd uit 3 onderdelen met ieder het aantal uur dat nodig is om te zorgen dat je aan de slag kan met Business Central:

  1. Consultancy on site: de consultant komt langs bij jou op locatie en gaat samen met jou en je collega's aan de slag.
  2. Remote ondersteuning: dit zijn de eenvoudigere en kortere werkzaamheden, die goed op afstand kunnen worden uitgevoerd. Hiervoor hoeft een consultant niet langs te komen en bespaar je dus op consultancy uren.
  3. Projectplanning: onze projectleiders zorgen ervoor dat het traject vlekkeloos verloopt en houden toezicht op de vooruitgang. Hun uren vallen onder deze 'projectplanning.

Het is altijd mogelijk om meer uren in te kopen.

Welke modules worden er ingericht?
In de tabel hieronder kan je precies zien welke modules worden ingericht. Onder de module staat een lijst met de bijbehorende features.
Wat is 'extra ondersteuning'?
Via 'Get Started' kan je precies inzien wat je van tevoren krijgt. In de meeste gevallen is er geen extra ondersteuning nodig, maar het is natuurlijk wel mogelijk om de standaard 'Get Started' uit te breiden naar jouw wensen. Heb je bijvoorbeeld specifieke wensen die met standaard Business Central niet mogelijk zijn, maar met maatwerk wel? Dan valt dat onder 'extra ondersteuning'. Is dit bij jou het geval? Neem contact op met onze sales en zij helpen je graag verder.

 

 

Basis

Premium

Premium Plus

     

Alle Features

     
Financieel basis      
Rekeningschema / GB-rekeningcategorieën      
Grootboek en memoriaal      
Dagboeken / dagboekbatches      
Bankrekeningen / reconciliatie      
BTW-aangifte + intrastat      
Jaarafsluiting      
Multi Currency / vreemde valuta      
Rapportageschema's      
Documenten e-mailen      
Telebankieren      
Financieel uitgebreid      
Dimensies -      
Budgetten -      
Aanmaningen -      
Analyse per dimensie -      
Cashflow -      
Voorraadwaarderingsmethodieken -      
Financieel geavanceerd       
Intercompany - -      
Consolidatie - -      
Divisies - -      
Kostprijsboekhouding - -      
Kosten- en batenspreiding - -      
Vaste activa       
Vaste activa vastleggen -      
Vaste activa boekingsgroepen -      
Afschrijvingsboek -      
Vaste activa categorieën -      
Inkoop basis       
Leveranciers / bankrekeningen      
Inkoopprijzen / inkoopkortingen      
Inkoopoffertes      
Inkooporders / inkoopretourorders      
Inkoopfacturen / inkoopcreditnota's      
Inkoop uitgebreid      
Inkoopvoorstellen      
Artikeltoeslagen      
Inkoopanalyseweergaven / inkoopanalyse per dimensie      
Uitstelcodes      
Voorraad en artikelen      
Artikeldagboeksjablonen / artikeldagboekbatches      
Artikelen / artikeleenheden      
Artikelkenmerken      
Artikelkruisverwijzigingen      
Artikelbeheer geavanceerd      
Artikel reservering en ordertracering -      
Serienummers / lotnummers -      
Batchcodes en t.h.t. registratie -      
Voorraadanalyseweergaven / voorraadanalyse per dimensie -      
Voorraadtellingen -      
1 magazijn / vestiging -      
Warehouse management basis      
Meerdere magazijnen / vestigingen -      
Transfers tussen vestigingen -      
Meerdere vestigingen / Stock Keeping Unit -      
Opslaglocaties -      
Goederen picken -      
Goederen ontvangen -      
Warehouse management uitgebreid      
Opties binnen vestiging/magazijn (ontvangst, verzending, opslag, pick) - -      
Voorraadverplaatsingen, -opslag en -pick - -      
Opslaglocatie eigenschappen/mogelijkheden - -      
In- en uitslag per order - -      
In- en uitslag voor meerdere orders (opslag- en pickvoorstel) - -      
Verkoop basis      
Klanten / bankrekeningen      
Verkooprijzen / verkoopkortingen      
Verkoopoffertes      
Verkooporders / verkoopretourorders      
Verkoopfacturen / verkoopcreditnota's      
Verkoop uitgebreid      
Verkoopprijsvoorstellen -      
Verkooptoeslagen -      
Verkoopanalyseweergaven / verkoopanalyse per dimensie -      
Verkoopprognoses -      
CRM basis      
Contacten - contactpersonen      
Classificatie      
CRM voor sales      
Opportunities      
Taken      
CRM voor marketing      
Campagnes      
Marketing      
Segmenten      
Interacties      
E-mailings verzenden      
HRM      
Personeel, werknemers - -      
Afwezigheid - -      
Vrije dagen - -      
Resources en projecten - basis      
Resourcebeheer -      
Resourceprijzen en afwijkende tarieven -      
Resourcedagboeken vullen en boeken -      
Projectbeheer -      
Projectprijzen -      
Projectfasering -      
Projectfacturatie -      
Project voor- en nacalculatie -      
Urenstaat / urenstaatmanager -      
Resources en projecten - uitgebreid      
Resource (groep) capaciteit -      
OHW-methoden -      
Assemblage      
Stuklijsten - - -      
Assemblage orders - - -      
Rapportage - - -      
Field service - basis      
Serviceartikelen - - -      
Servicecontracten - - -      
Serviceorders - - -      
Servicefacturen - - -      
Spare parts - - -      
Prijzen en garantie - - -      
Field service - uitgebreid      
Respons- en oplostijden - - -      
Probleem- en oploscodes - - -      
Probleemrapportage - - -      
Productie - basis      
Productieartikelen - - -      
Productiestuklijsten en versiebeheer - - -      
Bewerkingsplaatsen en afdelingen - - -      
Bewerkingsplannen en versiebeheer - - -      
Productieorders - - -      
Productie - uitgebreid      
Productfamilies - - -      
Capaciteit - - -      
MRP / MPS - - -      
Uitbesteding - - -      
Kostprijsberekening - - -      

 

Wil je meer informatie of wil je graag met ons pakket aan de slag?

Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!

Plan een gratis adviesgesprekNeem contact met ons op

Sam