Deze fasttrack leert u hoe je de juiste keuzes maakt om de voor u relevante inkoopinformatie uit Microsoft Dynamics 365 Business Central te halen! Tijdens deze FastTrack krijgt u inzicht in de inkoopinstellingen en inrichtingskeuzes in Microsoft Dynamics 365 Business Central.
De deelnemer is hierna in staat om het programma zelfstanding te bedienen, is bekend met de begrippen en de basis voor in het richten en beheren van de artikelkaart en het inkoopproces in Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Onderwerpen
- Artikelstamgegevens
- Leveranciersgegevens
- Kortingen en prijsafspraken
- Inkoopoffertes en -orders
- Ontvangsten vanuit inkooporder
- Inkoopfacturen
- Credit/retourorders
Duur: 0,5 dag (maandelijks)
Om deel te nemen aan deze FastTrack dag heeft u nodig:
- uw eigen laptop
- Ervaring zijnde FastTrack Basis
Het is ook mogelijk een laptop te huren. Geef dit dan tijdig door via info@abcebusiness.nl.