Test

Case Study: Doréma

Doréma

Doréma is de toonaangevende producent van voortenten en luifels voor caravans en campers. Het bedrijf valt samen met Alpenkreuzer onder de paraplu van Sunshine Group B.V. en is voor iedereen een bekende speler. Onlangs heeft het moederbedrijf De Waard overgenomen en is de positie in de markt verder versterkt.

Doréma is, op het moment van schrijven, één van one nieuwere klanten. Samen met Doréma wordt de uitrol van Microsoft Dynamics 365 Business Central gerealiseerd. We zijn op de koffie gegaan bij Nico Marneth - CFO (links op de foto) en Rian Kistemaker - ICT/Applicatie Beheer (rechts).

"Duidelijk voor ons is dat we Business Central nodig hebben om door te groeien.”
- Nico Marneth - CFO (links) Doréma

In deze Case Study gaan we het hebben over hoe Doréma middels Microsoft Dynamics 365 Business Central hun uitdagingen weet om te zetten in kansen. Waar ligt de Doréma's ambitie, wat komt er allemaal bij deze groeiambitie kijken en hoe zorgt Business Central ervoor dat bedrijfsprocessen geautomatiseerd en geoptimaliseerd worden?

Je gaat dus lezen over de ambitie van Doréma, waar ook direct de uitdagingen liggen, waarom ze voor ABC E BUSINESS hebben gekozen als implementatiepartner en we gaan kijken hoe de extra Business Central apps Doréma naar een nóg hoger niveau tillen.

Wij helpen onze klanten meer te bereiken!

ABC E BUSINESS heeft ze hierbij uiteraard ondersteund en geholpen met de implementatie van de ERP software. Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing. Zo ook voor jouw bedrijf. Ben je benieuwd? Neem contact met ons op en onze sales advisors leggen het je graag uit!

Check de Case StudyNeem contact op!