ABC E BUSINESS Training Inkoop

Training Inkoop

Deze training leert hoe je de juiste keuzes maakt om de voor jou relevante inkoopinformatie uit Microsoft Dynamics 365 Business Central te halen! Tijdens deze training krijg je inzicht in de inkoopinstellingen en inrichtingskeuzes in Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Hierna kan je zelfstandig het programma bedienen, ben je bekend met de begrippen, de basis voor het inrichten en beheren van de artikelkaart en het inkoopproces in Microsoft Dynamics 365 Business Central.

Onderwerpen

  1. Artikelstamgegevens
  2. Leveranciersgegevens
  3. Kortingen en prijsafspraken
  4. Inkoopoffertes en -orders
  5. Ontvangsten vanuit inkooporder
  6. Inkoopfacturen
  7. Credit/retourorders

Details

Datum: 29 september

Tijd: 13:00 - 16:00

Waar: Online via Microsoft Teams

Kosten: €100,-

Heb je geen eigen laptop? Geen probleem. Het is ook mogelijk een laptop te huren tegen een meerprijs van €50,-.

Annuleren
Kun je onverhoopt niet bij de training aanwezig zijn? Je kunt jouw aanmelding tot 7 dagen voor aanvang van de training kosteloos annuleren. Bij een afmelding binnen 7 dagen worden de volgende annuleringskosten doorbelast:

- (Meer dan) 7 dagen vooraf: 0%
- 5 - 6 dagen vooraf: 50%
- 0 - 4 dagen vooraf: 100%

 

Aanmelden

Vul het onderstaande formulier in om je aan te melden voor de training.