ABC-GO-V4-72DPI-GROOTHANDEL

Dynamics 365 Business Central voor Groothandel bedrijven

Go Groothandel is voor jou hét pakket als je op zoek bent naar ERP-software die meegroeit met jouw ambities én jouw bedrijf. Wij zorgen dat je precies weet waar je aan toe bent met onze 3-step Road to Success, een duidelijke werkwijze die tot successen leidt.

In één maand live

Wij werken met een overzichtelijke lijst om Business Central in te richten. Zo weet je van tevoren hoeveel tijd het ons kost én hoeveel tijd het jou kost en waarom je dus in één maand live bent.

Fixed Price

Je loopt geen risico's, omdat wij werken met een fixed price voor de implementatie van € 7950. Dus geen onverwachte kosten achteraf.
Liever de implementatie financieren voor € 235 per maand? Neem contact op voor de opties.

Hoeveel is de totale investering?

Gebruikers € 79 per gebruiker per maand (vanaf prijs)
Implementatie € 7950 eenmalig / of €235 per maand*
Customer Care € 150 per maand
Teammember (enkel kijk rechten) € 7 per gebruiker per maand


Probeer nu 30 dagen gratis



*betreft een financieringsoptie, raadpleeg onze salesadviseurs voor meer informatie

Wat krijg ik ervoor?

Road to Success

Dit is onze werkwijze stap voor stap uitgeschreven. Zo weet jij precies hoe wij een succes maken van onze samenwerking, zodat jij je ambitie waar kan maken met jouw bedrijf.


Customer Care

•  Onbeperkt helpdesk via telefoon en mail over je bestaande inrichting
•  Onbeperkt klassikale trainingen bij ons op kantoor
•  Onbeperkt toegang tot Docs.Microsoft.com
•  Onbeperkt e-learning
•  Microsoft 365 integratie setup
•  Single sign on instellen
•  User management – aan en uitzetten van users en standaardrol toevoegen

ABC Productivity Suite

Dit zijn de apps die we standaard aan jouw Business Central omgeving toevoegen. Dit zorgt ervoor dat jij effectiever en slimmer met de software kan werken.

•  G/L Import
•  Postcode Check NL
•  Drag and Drop
•  Annual No. Series
•  KVK Check koppeling

ABC Inrichtingssjabloon

Voor de inrichting maken wij gebruik van onze sjablonen waardoor veel standaard lijsten en instellingen al ingevuld zijn. Dit betekent voor jou dat de implementatie 50% korter duurt dan een implementatie zonder sjablonen.

Welke modules richten we in?

Financiële administratie

  • Rekeningschema
  • Dagboeken
  • BTW
  • Bankrekeningen

Voorraadbeheer

  • Artikelen en eenheden
  • Kenmerken, vrije velden
  • Voorraadcorrecties
  • Magazijn

Verkoop en CRM

  • Klanten en contactpersonen
  • Offertes, orders, facturen
  • Levering van goederen
  • Creditnota’s
  • Prijzen en kortingen
  • Marketing
  • Taken
  • Opportunitybeheer

Inkoop

  • Leveranciers en contactpersonen
  • Offertes, orders, facturen
  • Ontvangst van goederen
  • Creditnota’s
  • Prijzen en kortingen
  • Inkoopvoorstellen

Extra services, modules en apps

Het is uiteraard mogelijk om je Go Groothandel uit te breiden met extra services, modules en apps. Het belangrijkste is dat het pakket voldoet aan jouw wensen en behoeftes en dat je de investering zo snel mogelijk terug verdient.

Services

Growth Support

Deze service bestaat uit twee onderdelen:

1. Accountmanagement: iedere afgesproken periode heb je contact met je accountmanager. Samen bespreken jullie de huidige status en waar optimalisatie van de processen te behalen is.

2. Consultancy: na live-gang kan je nog steeds van onze consultancy service gebruik maken. Bijvoorbeeld als je aanpassingen wenst aan de bestaande inrichting of voor het inrichten van nieuwe functionaliteiten, die door de halfjaarlijkse updates worden toegevoegd.

Unlimited Lay-out aanpassingen

Kies voor de volledige ontzorging op het gebied van de lay-outs van je belangrijke documenten zoals facturen, credits, pakbonnen etc.

Prijs: € 500 per maand

Apps

Om je standaard Business Central uit te breiden met extra functionaliteiten, naast de ABC Productivity Suite, kan je apps downloaden. Deze kan je eenvoudig vanuit de Microsoft AppSource toevoegen aan Business Central. Wij hebben zelf ook een App Store met apps waar wij partner en/of fan van zijn.

Heb jij een idee voor een nieuwe functionaliteit die je graag wil gebruiken, maar waar nog geen app voor is? Dat is mooi! Wij hebben namelijk een team van developers die gespecialiseerd zijn in het ontwikkelen van apps met de nieuwste technologie.

Bekijk de App StoreBekijk de AppSource

Modules

Tijdens de implementatie van jouw Go Groothandel richten we een lijst met modules en de bijhorende features in aan de hand van de templates en jouw wensen. Naast deze ingerichte modules heeft Business Central nog meer modules die beschikbaar voor jou zijn. Indien gewenst kan je hier gebruik van maken. Je hebt dan twee mogelijkheden: je kan zelfstandig de modules inrichten of wij behandelen deze modules tijdens de implementatie. Uiteraard ook weer tegen een vooraf afgesproken vaste prijs.

Hieronder hebben we een overzicht met alle beschikbare modules en key features. De items met een ✔ zitten inbegrepen bij de Go Groothandel implementatie.

Financieel - Basis      
Bedrijfsgegevens -      
Boekhoudinstellingen      
Boekhoudperiodes -      
Rekeningschema / GB-rekeningcategorieën      
Boekingsgroepen: Bedrijf, Product, Voorraad, Klant, Leverancier en bijbehorende instellingen      
BTW-boekingsgroepen: Bedrijf, Product en bijbehorende instellingen      
Dagboeken / Dagboekbatches      
Nummerreeksen      
Bankrekeningen      
Dimensies -      
Betalingscondities      
Vreemde valuta -      
Telebankieren, bankafschriften lezen      
BTW-aangifte -      
Intrastat -      
Excel data Import / Export -      
Documenten e-mailen -      
Rapportageschema's -      
Jaarafsluiting -      
Dagboeken invullen en boeken      
Dagboekposten tegenboeken -      
Inkoop kostenfacturen maken en boeken -      
Inkoopcreditnota kostenfacturen maken en boeken -      
Kasboeken vullen en boeken      
BTW rapporteren en vereffenen      
Telebankieren      
Financieel - Uitgebreid      
Aanmaningen -      
ICP aangifte -      
Periodieke dagboeken -      
Periodieek inkoop- en verkoopregels -      
Uitstelcodes -      
Analyse per dimensie -      
Cashflow -      
Kostprijsboekhouding -      
Intercompany -      
Consolidatie -      
Rentefacturen -      
Divisies -      
Managementinformatie -      
Werkelijk versus gebudgetteerde bedragen -      
Rapportageschema's maken en instellen -      
Gegevens analyseren -      
Vaste activa       
Vaste activa vastleggen -      
Vaste activa boekingsgroepen -      
Afschrijvingsboek -      
Vaste activa categorieën -      
Vaste activa aanschaffen -      
Afschrijving boeken -      
Inkoop - Basis       
Inkoopinstellingen      
Leveranciers / Bankrekeningen      
Leverancier boekingsgroepen standaard ingesteld      
Inkoopprijzen / Inkoopkortingen      
Inkooporders      
Inkooporders ontvangen, direct op inkooporder in standaard magazijn      
Inkoopfacturen / Inkoopcreditnota's      
Inkoopvoorstellen      
Inkoop - Uitgebreid      
Inkoopraamcontracten -      
Inkoopretourorders -      
Doorverzending / Speciale order -      
Vooruitbetaling -      
Artikeltoeslagen -      
Inkoopanalyseweergaven / Inkoopanalyse per dimensie -      
Uitstelcodes -      
Voorraad - Basis      
Voorraadinstellingen      
Voorraadwaarderingsmethoden (Standaard FIFO) -      
Artikelen / Artikeleenheden      
Artikelkenmerken      
Artikelkruisverwijzingen (I.c.m. klant en leverancier) -      
Artikeldagboeksjabloon / Artikeldagboekbatches / Afboekingen      
Voorraad - Uitgebreid      
Artikel reservering en ordertracering -      
Serienummers / Lotnummers -      
Meerdere vestigingen / Stock Keeping Unit -      
Transfers tussen vestigingen -      
Voorraadanalyseweergaven / Voorraadanalyse per dimensie -      
Voorraadtellingen -      
WMS      
Opties binnen vestiging / Magazijn (Ontvangst, Verzending, Opslag, Picken) -      
Opslaglocatie eigenschappen / Mogelijkheden -      
Voorraadverplaatsingen, -opslag en -pick -      
In- en uitslag per order -      
In- en uitslag voor meerdere orders (opslag- en pickvoorstel) -      
Verkoop - Basis      
Verkoopinstellingen      
Klanten / Bankrekeningen      
Klantboekingsgroepen standaard ingesteld      
Verkoopprijzen / Verkoopkortingen / Prijsgroepen      
Verkooporders      
Verkooporders leveren direct vanuit order      
Verkoopfacturen en creditnota's      
Verkoop - Uitgebreid      
Verkoopprijsvoorstellen -      
Verkoopraamcontracten -      
Verkoopretourorders -      
Doorverzending / Speciale order -      
Vooruitbetaling -      
Verkoopanalyseweergaven / Verkoopanalyse per dimensie -      
Verkooptoeslagen -      
Verkoopprognoses -      
CRM - Basis      
Marketinginstellingen      
Contacten (Bedrijven en personen)      
Aanmaken klant / Leverancier vanuit contact middels templates      
Classificatie -      
Profielvragenlijsten -      
Segmenten      
Interactiesjablonen aanmaken      
Interacties aanmaken      
Opportunities      
Taken      
Campagnes -      
HRM      
Personeel -      
Uitbetalen werknemers (Declaraties) -      
Resources en Projecten - Basis      
Resourceinstellingen -      
Resources / Resourceprijzen / Kortingen -      
Werksoorten -      
Resourcedagboeken vullen en boeken -      
Projectinstellingen -      
Projecten -      
Projectprijzen -      
Projectverbruik registreren -      
Projectverbruik factureren -      
Urenstaat / Urenstaatmanager -      
Resources en Projecten - Uitgebreid      
OHW-methoden -      
Resource (groep) capaciteit -      
Resourceplanning -      
Assemblage      
Assemblageinstellingen -      
Stuklijsten -      
Assemblage orders -      
Rapportage -      
Field Service - Basis      
Service instellingen -      
Service artikelen -      
Service uren -      
Service offertes -      
Service orders -      
Service facturen -      
Field Service - Uitgebreid      
Service contracten -      
Service planning -      
Service taken -      
Service planbord -      
Probleemrapportage -      
Advanced pricing -      
Garantiebepalingen en andere contractuele bepalingen -      
Productie - Basis      
Productieinstellingen -      
Productontwerp -      
Productiestuklijsten -      
Bewerkingsplannen -      
Bewerkingsplaatsen -      
Afdelingen -      
Werken met productieorders -      
Verbruiksdagboeken -      
Outputdagboeken -      
MRP / MPS - Basis voorbeeld -      
Kostprijsberekening -      
Productie - Uitgebreid      
Productfamilies -      
Uitbesteding -      
Geregistreerde afwezigheden -      
Capaciteitsdagboeken -      
Capaciteitseenheden -      
Ploegen -      
Productieagenda's -      
Advanced Productieplanning -      
Uitgebreide financiële productie waardering -      
Go-Live ondersteuning      
Ondersteuning opstellen Go-Live draaiboek -      
Consultant op locatie bij Live gang      
Kick-off meeting bij aanvang implementatie      

 

Voorwaarden

  • De beoogde tijdsplanning zal van start gaan op het moment dat eerste consultancy dag heeft plaatsgevonden;
  • Alvorens de éérste consultancy dag plaatsvindt heeft de afnemer de ABC Trainingen gevolgd; 
  • Alvorens de éérste consultancy dag plaatsvindt heeft de afnemer ook de juiste voorbereiding getroffen. Denk hierbij aan het in kaart brengen van eigen processen; het opschonen van oude data; het verzamelen van de benodigde gegevens; etc.;
  • De gemiddelde tijdsinvestering van de afnemer is gebasseerd op een 1:3 ratio. Dus, voor elke dag die ABC E BUSINESS hieraan spendeert moeten jullie ongeveer 3 dagen spenderen aan jullie zijde;
  • Een GO! implementatie betreft een standaard implementatie. Er zal geen datamigratie plaatsvinden; er wordt geen gebruik gemaakt van eigen lay-outs of rapportages (mits anders aangeboden).
  • Planning van GO! implementaties op basis van beschikbaarheid

 

Wil je meer informatie of wil je graag met ons pakket aan de slag?

Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!

Plan een gratis adviesgesprekNeem contact met ons op

Sam