Business Central

Microsoft Dynamics 365 Business Central, de opvolger van Dynamics NAV, is dé ERP-software die zorg draagt voor optimale efficiëntie van je bedrijfsvoering. Zo zorgt Business Central ervoor dat processen worden geautomatiseerd en geoptimaliseerd. Hierdoor werk je kosteneffectief en geef je dus niet onnodig geld uit.

Met Business Central werk je vanuit de cloud. Dat betekent dat je snel kan meegaan in de ontwikkelingen en, nog belangrijker, je niet meer hoeft om te kijken naar je ICT, zoals servers, backup en veiligheid. Daarnaast kan je vanuit elke mogelijke plek werken; op kantoor of onderweg. Gewoon vanuit je browser op je laptop of via de mobiele app.

30 dagen gratis demo

Integratie met Office 365

Business Central werkt naadloos samen met het Office 365 pakket. Dat betekent dat je eenvoudig kan schakelen tussen alle Microsoft software. Maar het gaat verder dan dat. Je kan e-mails met orders direct verwerken in Business Central. Met enkele klikken wordt de order automatisch ingelezen. Verder opent de ERP-software documenten gelijk in Word, Excel of je PDF-reader.

Outlook intergratie met Business Central

Rapportages met Power BI

Door de koppeling met Power BI kan je in Business Central eenvoudig rapportages creëren, die je real-time overzicht geven en helpen bij het maken van beslissingen. Je wilt de juiste beslissingen maken en geen kansen missen, omdat je niet direct inzicht hebt in de status van je bedrijf.

De rapportages zijn afgestemd op jouw functie. Als eigenaar is andere informatie van belang dan voor de accountant of administratief medewerker. In Business Central is dat hetzelfde. Jouw dashboard laat de informatie zien die voor jou belangrijk is.

Power BI in Business Central

Koppelingen met andere software

We snappen natuurlijk dat je het liefst wil dat al je software goed samenwerkt. En dat kan met Business Central. Er zijn vele apps beschikbaar die zorgen voor een koppeling met je huidige software.

Bijvoorbeeld de koppeling met je webshop, zoals met Sana Commerce en Magento. Dat betekent dat bestellingen via je webshop direct worden verwerkt in Business Central en daardoor ook meteen in je boekhouding en magazijn.

Prijzen30 dagen gratis demo

Mensen aan bureau

Modules

Business Central is opgebouwd uit meerdere modules. Iedere module ondersteunt een specifieke taak, zoals de financiële administratie of het beheer van in- en verkoop. Het voordeel van klant zijn bij ABC is dat je niet betaalt voor de modules die je niet gebruikt. Daarnaast zijn de modules bij ons standaard ingericht, waardoor we tijd besparen tijdens de implementatie.

Business Central bestaat uit deze modules:
  • Financieel
  • Vaste Activa
  • Inkoop
  • Voorraad
  • WMS
  • Verkoop & Marketing
  • CRM
  • HRM
  • Resources en Projecten
  • Assemblage
  • Service
  • Productie

Bereken jouw prijs

Overzicht modules Business Central