Advanced Forms

Gun jezelf meer tijd en gemoedsrust door te kiezen voor Advanced Forms van Quadira. Met deze handige applicatie wordt het opmaken van professionele documenten een stuk simpeler dan voorheen. Door de slimme connectie van Advanced Forms met je vertrouwde Microsoft Dynamics 365 Business Central omgeving maak je eenvoudig allerlei soorten documenten aan. Binnen een paar klikken stel je bijvoorbeeld een factuur op of een inkoopnota, uiteraard geheel in de huisstijl van je bedrijf. Door de connectie met Business Central haalt u alle belangrijke informatie zo tevoorschijn en archiveer je tevens alle gegenereerde documenten. Alles binnen handbereik om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken!

Prijs vanaf € 35.

Voordelen

  • Voer eenvoudig de huisstijl en identiteit door op alle documenten, Advanced Forms zal zorg dragen voor professionaliteit binnen je documentstromen;
  • Aan exporteermogelijkheden geen gebrek, bestanden verstuur je zonder probleem in PDF of XML, als Word- of Excel-bestand of gewoon als print op papier;
  • Door het stroomlijnen van veelvoorkomende processen win je veel tijd, tijd die beter en efficiënter besteed kan worden om nog meer uit je werkdag te kunnen halen.

Prijzen

Advanced Forms Cloud voor Business Central 

Documenten per maand Prijs
0 - 100 € 35
101 - 500 € 60
501 - 2.000 € 90
2.001 - 5.000 € 120
5.001 - 7.500 € 150
7.501 - 10.000 € 200
10.001 - 25.000 € 350
25.001 - 50.000 € 700
50.001 - 100.00 € 1.400
+ 100.000 € Prijs op aanvraag

 

Je ontvangt een factuur aan de hand van je verbruik gebaseerd op bovenstaande prijzenstaffel.

 

Aanvullende diensten Prijs


Advanced Forms training
(Prijs per persoon)

€ 595


Advanced Forms Consultancy
(Prijs per dag, op locatie en inclusief reiskosten)

€ 1.235

 

AddFieldToReport Meer informatie
Extra Module

Documenten per maand Prijs
0 - 100 € 17,50
101 - 500 € 30
501 - 2.000 € 45
2.001 - 5.000 € 60
5.001 - 7.500 € 75
7.501 - 10.000 € 100
10.001 - 25.000 € 175
25.001 - 50.000 € 350
50.001 - 100.00 € 700
+ 100.000 € Prijs op aanvraag

 

Je ontvangt een factuur aan de hand van je verbruik gebaseerd op bovenstaande prijzenstaffel.

Aanvullende functionaliteiten

AddFieldToReport: Wat doet deze extra module?
Met de module AddFieldToReport ben je in staat om naast de standaard geboden velden ook zelfstandig andere (maatwerk) velden beschikbaar te stellen voor toepassing in een lay-out.

Meer informatie over onze apps?

Sam, onze sales advisor, helpt je graag verder! Hij vertelt je graag meer over onze apps. Maar vooral welke apps geschikt zijn voor jouw bedrijf.

Neem contact met ons opBekijk meer apps
Sam