Blue10-Logo-RGB

Invoice Management
Powered by Blue10

Met de Blue10 Invoice Management applicatie voor Business Central investeer je in een handig stuk automatisering. Deze uitbreiding voor de ERP software is namelijk de verbindende schakel voor je bedrijf en de financiële administratie. Blue10's software minimaliseert handmatig werk door slimme algoritmes toe te passen waardoor je bedrijf inzicht, controle en gemak in jouw administratie verkrijgt.

Tevens beschik je bovendien over handige dashboards door de koppeling mogelijkheid met PowerBI, waardoor je inzicht in het factuurverwerkingsproces en diverse auditrapporten als ondersteuning bij de accountantscontrole.

Prijs op aanvraag.

Functionaliteiten & Prijsmodel

Blue10's Invoice Management applicatie voor Business Central is beschikbaar in enkele verschillende maandabonnementen. Iedere variant brengt weer additionele voordelen met zich mee welke hieronder beschreven staan. De prijs van je abonnement wordt vastgesteld op basis van het aantal documenten dat per maand worden verwerkt, voor meer informatie omtrent de abonnementskosten kun je contact opnemen met ons. 

Standaard inbegrepen bij ieder abonnement:

  • Onbeperkt aantal gebruikers en administratie: In Blue10 zijn het aantal gebruikers en administraties onbeperkt. Je hoeft bovendien geen gebruiker te zijn in het boekhoudsysteem om te kunnen werken met Blue10.
  • Hulp bij opstarten: Starten met Blue10 is eenvoudig. Op afstand wordt je op weg geholpen om Blue10 in gebruik te nemen. Wil je liever een consultant op locatie? Informeer naar de mogelijkheden.
  • Support: Op Blue10's supportwebsite vind je antwoorden op veel gestelde vragen en uitgebreide beschrijvingen van (nieuwe) functionaliteiten. Bij vragen over het gebruik van Blue10 staat bij hen de Customer support voor je klaar.
  • Digitaal archief: In Blue10 worden facturen 12 jaar lang bewaard. Hiermee voldoe je als organisatie automatisch aan de wettelijke bewaarplicht voor het bewaren van de administratie die in Nederland geldt.

De eerstvolgende trap in de abonnementsstructuur is Blue10's Scan & Herken. Bedoeld voor accountants, administratiekantoren en MKB bedrijven die snel en eenvoudig facturen willen boeken in de administratie. Scan & Herken en biedt de volgende additionele voordelen:

  • Zelflerende documentherkenning: Dankzij OCR worden belangrijke gegevens van binnenkomende facturen automatisch herkend. Dankzij machine learning worden patronen in data ontdekt en leert het systeem factuurgegevens steeds beter te herkennen. 
  • Verwerking van alle typen facturen: Of je facturen nu op papier, digitaal (als PDF) of elektronisch (UBL of XML) ontvangt, met Blue10 komen ze in één systeem samen en verwerk je ze eenvoudig en snel in je administratie. 
  • Gebruik de app om facturen toe te voegen: Met de Blue10 app maak je foto's van losse facturen en (pak)bonnen en upload je ze direct naar je administratie toe.
  • Instelbaar e-mailadres per administratie, per documenttype: In Blue10 heb je de mogelijkheid om per administratie en per documenttype een e-mailadres in te stellen om facturen of andere documenten te ontvangen. Hiermee koppel je boekingsdocumenten direct aan de juiste administratie. 
 
De opvolgende trap in de abonnementsstructuur is Blue10's MKB abonnement. Voor de organisaties die naast Scan & Herken ook gebruik willen maken van het digitaal rondsturen en goedkeuren van facturen wat de volgende extra kenmerken biedt:
  • Digitaal rondsturen en goedkeuren van facturen: Met Blue10 is het mogelijk om een factuur door één of meer medewerkers digitaal te laten controleren. Medewerkers kunnen facturen direct vergelijken met eerdere facturen van dezelfde leverancier, deze accorderen, vragen stellen, opmerkingen plaatsen en/of bijlagen toevoegen aan de gescande factuur.
  • Automatisch blokkeren en deblokkeren van facturen voor betaling: In Blue10 is het mogelijk om facturen direct te boeken in het boekhoudsysteem. Blokkeer de boeking voor betaling totdat deze goedgekeurd is in Blue10 door de daarvoor aangewezen persoon. Door de boeking vervolgens te deblokkeren voor betaling, komt de factuur in je boekhoudsysteem op de betaaladvieslijst terecht en hoef je niet meer handmatig te controleren welke facturen wel of niet betaald mogen worden.
  • Onbeperkt aantal gebruikers achtereenvolgend in een goedkeurflow: Bij het afhandelen van een factuur kan op leveranciersniveau routes voor de goedkeurflow worden ingesteld. Per goedkeurflow kun je een onbeperkt aantal stappen inrichten. Elke stap bevat een actie die gekoppeld is aan een persoon binnen de organisatie. Zodra een factuur klaar staat om goed te keuren, ontvangt de desbetreffende persoon hierover bericht.
  • Pakbonnen koppelen aan facturen: Met Blue10 heb je de mogelijkheid om pakbonnen en facturen onafhankelijk van elkaar in te scannen en vervolgens aan elkaar te koppelen in Blue10. Hiermee kun je pakbonnen en facturen eenvoudig met elkaar vergelijken en beschik je over een compleet digitaal archief.  
 
De laatste optie in de abonnementsstructuur is Blue10's Enterprise abonnement. Voor de organisaties die naast Scan & Herken en het digitaal rondsturen en goedkeuren van facturen ook hun interne processen verder willen optimaliseren. Ook hierbij ontvang je uitgebreide aanvullende functionaliteiten:
  • Integratie met Azure AD: Door in Blue10 gebruik te maken van de integratie met Azure AD kan een systeem- of applicatiebeheerder gebruikers centraal beheren. Daarnaast stelt SSO via Azure AD gebruikers in staat om eenmalig in te loggen met een bedrijfsaccount waarna de gebruiker automatisch toegang heeft tot meerdere bedrijfsapplicaties. Hiermee wordt de authenticatie van gebruikers nog eenvoudiger en veiliger.
  • Toegang tot data voor het maken van rapportages: Met leestoegang tot je eigen database, kan je de data die beschikbaar is in Blue10 gebruiken voor het maken van rapportages in Excel of voor het koppelen van een Business Intelligence/rapportage oplossing die reeds in de organisatie gebruikt wordt.
  • PowerBI dashboards: Met toegang tot standaard dashboards in Power BI krijg je meer inzicht in je processen rondom de verwerking van inkoopfacturen. Hierbij kan gedacht worden aan dashboards die je informatie geven over onder andere het aantal verwerkte facturen per periode, leverancier, medewerker, etc., de doorloopsnelheid van facturen in je organisatie en de matching van facturen met inkooporders.

 

Blue10's Invoice Management:
Eenvoudig, gebruikersvriendelijk, praktisch en betaalbaar.

  • Software moet eenvoudig zijn, kinderlijk eenvoudig: Software is pas goed genoeg als het eenvoudig toe te passen is en het gelijk duidelijk is waarvoor je het kunt gebruiken. 
  • Gebruiksvriendelijk in alles wat ze doen: We blijven zoeken naar manieren om te verbeteren en nieuwe onderdelen van het administratieve werkproces simpeler te maken of zelfs volledig te automatiseren. 
  • Praktische oplossingen voor complexe processen: Complexe processen vragen om simpele methoden. Dingen makkelijker maken, dat is waar we voor staan in alles wat we doen. 
  • Een betaalbare, flexibele oplossing: een eenvoudig en transparant prijsmodel, in de vorm van een maandabonnement dat maandelijks opzegbaar is.

Meer informatie over onze apps?

Sam, onze sales advisor, helpt je graag verder! Hij vertelt je graag meer over onze apps. Maar vooral welke apps geschikt zijn voor jouw bedrijf.

Neem contact met ons opBekijk meer apps

 

Sam