BLUE10 Apps voor Business Central:
Invoice Management.

Verwerk eenvoudig, doeltreffend én automatisch inkoop- en verkoopfacturen in je bedrijfsadministratie.

Kies ook voor extra inzicht, controle en gemak!

Met de Blue10 Invoice Management applicatie voor Business Central investeer je in een handig stuk automatisering. Deze uitbreiding voor de ERP software is namelijk de verbindende schakel voor je bedrijf en de financiële administratie. Blue10's software minimaliseert handmatig werk door slimme algoritmes toe te passen waardoor je bedrijf inzicht, controle en gemak in jouw administratie verkrijgt.

Bovendien beschik je over handige dashboards door de koppeling mogelijkheid met PowerBI, waardoor je inzicht krijgt in het factuurverwerkingsproces en diverse auditrapporten als ondersteuning bij de accountantscontrole.

AppStore-Blue10-Invoice_Management600X300

Voordelen
& Features.

Software moet eenvoudig zijn, kinderlijk eenvoudig.

Software is pas goed genoeg als het eenvoudig toe te passen is en het gelijk duidelijk is waarvoor je het kunt gebruiken.

Praktische oplossingen voor complexe processen.

Complexe processen vragen om simpele methoden. Dingen makkelijker maken, dat is waar we voor staan in alles wat we doen.

Een betaalbare, flexibele en schaalbare oplossing.

Een eenvoudig en transparant prijsmodel, in de vorm van een maandabonnement dat maandelijks opzegbaar is.

Gebruiksvriendelijk in alles wat ze doen.

We blijven zoeken naar manieren om te verbeteren en nieuwe onderdelen van het administratieve werkproces simpeler te maken of zelfs volledig te automatiseren.

Een kijkje achter de schermen.

Bekijk de video's over Blue10's oplossing voor Business Central en krijg een eerste indruk van de app. Vraag vooral een vrijblijvende demo aan en we beantwoorden al je vragen en bespreken de mogelijkheden. 

 

Alles wat je moet weten over de prijs van Blue10 Invoice Management.

Blue10's Invoice Management applicatie voor Business Central is beschikbaar in enkele verschillende maandabonnementen. Iedere variant brengt weer additionele voordelen met zich mee welke hieronder beschreven staan. De prijs van je abonnement wordt vastgesteld op basis van het aantal documenten dat per maand wordt verwerkt, voor meer informatie omtrent de abonnementskosten kun je contact opnemen met ons. 

De gebruikskosten voor de applicatie worden gebaseerd op je verbruik, afhankelijk van het aantal gescande documeten wordt je maandprijs vastgesteld. De prijsstaffel begint vanaf € 43,97 per maand.
Voor de implementatie van de applicatie dien je rekening te houden met een investering à € 1.500,-*. Hierin zit de Technische Installatie van de standaard Blue10 koppeling en wordt aangevuld met 4 uur training om de app te leren kennen. 

* Betreft de installatie van de standaard Blue10 koppeling. Moeten er maatwerkvelden toegevoegd worden aan de koppeling dan zal er voorafgaand onderzocht moeten worden wat er toegevoegd dient te worden en wat dit aan tijdsinspanning met zich meebrengt.  

Standaard inbegrepen bij ieder abonnement:

  • Onbeperkt aantal gebruikers en administratie: in Blue10 zijn het aantal gebruikers en administraties onbeperkt. Je hoeft bovendien geen gebruiker te zijn in het boekhoudsysteem om te kunnen werken met Blue10.
  • Hulp bij opstarten: starten met Blue10 is eenvoudig. Op afstand word je op weg geholpen om Blue10 in gebruik te nemen. Wil je liever een consultant op locatie? Informeer naar de mogelijkheden.
  • Support: op Blue10's supportwebsite vind je antwoorden op veel gestelde vragen en uitgebreide beschrijvingen van (nieuwe) functionaliteiten. Bij vragen over het gebruik van Blue10 staat bij hen de Customer support voor je klaar.
  • Digitaal archief: in Blue10 worden facturen 12 jaar lang bewaard. Hiermee voldoe je als organisatie automatisch aan de wettelijke bewaarplicht voor het bewaren van de administratie die in Nederland geldt.
  • Digitaal rondsturen en goedkeuren van facturen: met Blue10 is het mogelijk om een factuur door één of meer medewerkers digitaal te laten controleren. Medewerkers kunnen facturen direct vergelijken met eerdere facturen van dezelfde leverancier, deze accorderen, vragen stellen, opmerkingen plaatsen en/of bijlagen toevoegen aan de gescande factuur.
  • Automatisch blokkeren en deblokkeren van facturen voor betaling: in Blue10 is het mogelijk om facturen direct te boeken in het boekhoudsysteem. Blokkeer de boeking voor betaling totdat deze goedgekeurd is in Blue10 door de daarvoor aangewezen persoon. Door de boeking vervolgens te deblokkeren voor betaling, komt de factuur in je boekhoudsysteem op de betaaladvieslijst terecht en hoef je niet meer handmatig te controleren welke facturen wel of niet betaald mogen worden.
  • Onbeperkt aantal gebruikers achtereenvolgend in een goedkeurflow: bij het afhandelen van een factuur kan op leveranciersniveau routes voor de goedkeurflow worden ingesteld. Per goedkeurflow kun je een onbeperkt aantal stappen inrichten. Elke stap bevat een actie die gekoppeld is aan een persoon binnen de organisatie. Zodra een factuur klaar staat om goed te keuren, ontvangt de desbetreffende persoon hierover bericht.
  • Pakbonnen koppelen aan facturen: met Blue10 heb je de mogelijkheid om pakbonnen en facturen onafhankelijk van elkaar in te scannen en vervolgens aan elkaar te koppelen in Blue10. Hiermee kun je pakbonnen en facturen eenvoudig met elkaar vergelijken en beschik je over een compleet digitaal archief.
Er is ook een optie om de functionaliteiten verder uit te breiden in de vorm van Blue10's Enterprise pakket. Dit is voor de organisaties die naast het digitaal rondsturen en goedkeuren van facturen ook hun interne processen willen optimaliseren. Hierbij ontvang je uitgebreide aanvullende functionaliteiten:
 
  • Integratie met Azure AD: door in Blue10 gebruik te maken van de integratie met Azure AD kan een systeem- of applicatiebeheerder gebruikers centraal beheren. Daarnaast stelt SSO via Azure AD gebruikers in staat om eenmalig in te loggen met een bedrijfsaccount waarna de gebruiker automatisch toegang heeft tot meerdere bedrijfsapplicaties. Hiermee wordt de authenticatie van gebruikers nog eenvoudiger en veiliger.
  • Toegang tot data voor het maken van rapportages: met leestoegang tot je eigen database, kan je de data die beschikbaar is in Blue10 gebruiken voor het maken van rapportages in Excel of voor het koppelen van een Business Intelligence/rapportage oplossing die reeds in de organisatie gebruikt wordt.
  • PowerBI dashboards: met toegang tot standaard dashboards in Power BI krijg je meer inzicht in je processen rondom de verwerking van inkoopfacturen. Hierbij kan gedacht worden aan dashboards die je informatie geven over onder andere het aantal verwerkte facturen per periode, leverancier, medewerker, etc., de doorloopsnelheid van facturen in je organisatie en de matching van facturen met inkooporders.

Meer informatie over deze app, onze diensten of andere apps?

Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing met de juiste apps. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!

Shape_Sam