Continia Apps voor Business Central:
Document Capture.

Digitale én fysieke documenten volledig automatisch verwerkt in Business Central.

Automatisch de juiste velden, volledig zoek- en filterbaar in Business Central.

Document Capture van Continia maakt het mogelijk om binnenkomende, zowel fysieke als digitale, documenten geautomatiseerd te verwerken en archiveren. Deze slimme toepassing analyseert de data, herkent de informatie en verwerkt dit zonder tussenkomst van een gebruiker in de correcte velden binnen je Microsoft Dynamics 365 Business Central omgeving. Voorzien van superslimme hightech OCR-technologie, wat staat voor Optical Character Recognition, hierdoor zal je document management nieuwe vormen aannemen.
 
Deze applicatie brengt automatisch de juiste informatie onder bij de juiste velden, welke vervolgens volledig doorzoekbaar en filterbaar worden binnen je digitale Microsoft Dynamics 365 Business Central omgeving.

Voordelen
& Features.

Real-time én automatisch. 

Documenten worden in real-time automatisch verwerkt, de software leest en voert data direct in Microsoft Dynamics 365 Business Central in.

Maak tijd vrij voor belangrijkere zaken.

Verwerken van facturen en documenten wordt dus een stuk gemakkelijker gemaakt, zo maak je kostbare tijd vrij voor andere belangrijke zaken.

Inkomende documenten.

Alle inkomende documenten worden geïndexeerd en meegenomen in de correcte workflow, zowel digitaal als op papier.

Full Text
Searchable.

Full Text Searchable, filter en vind vliegensvlug de juiste informatie binnen alle opgeslagen documenten.


Stroomlijn & Automatiseer met de 3-Way-Matching functionaliteit.

Met de 3-Way-Matching functionaliteit wordt het mogelijk gemaakt om bijvoorbeeld je facturen automatisch te laten koppelen aan het juiste account, maar ook het laten goedkeuren van deze facturen, mits deze binnen vooraf bepaalde limieten passen uiteraard. Daarnaast biedt Document Capture de mogelijkheid om direct in Microsoft Dynamics 365 Business Central je gebruikers toegang te geven tot het volledige archief, deze applicatie zal de rol van een digitale archiefkast op zich nemen en altijd bereikbaar zijn via een internetconnectie. 
 

Fysieke documenten worden door middel van een netwerkscanner ook meegenomen binnen de workflow en automatisch verwerkt.

Een kijkje achter de schermen.

Bekijk de screenshots voor een eerste indruk van de app. Vraag vooral een vrijblijvende demo aan en we beantwoorden al je vragen en bespreken de mogelijkheden. 


Handige features.

Benieuwd naar de enkele handige features van Document Capture? Bekijk onderstaande video's voor een indruk van de app en enkele mogelijkheden hiervan. 

Blijf up to date.

Ook de applicaties van Continia worden geregeld voorzien van nieuwe features middels updates. Benieuwd wat de laatste release bracht? Check dan onderstaande video en lees in de changelog voor meer informatie op de site van de ontwikkelaar zelf.

Alles wat je moet weten over de prijs.

Alvorens de applicatie in gebruik genomen wordt dien je rekening te houden met een implementatie van 2 dagen à € 2.480,-.

vanaf € 19,- per maand
Basis
Inclusief de volgende modules:
Regelherkenning
Bedrijfsidentificatie
Slepen en neerzetten
Eigen e-mailadressen
Bekroonde OCR-herkenning
Volledig documentarchief
Inkoopfacturen en creditnota's
Onbeperkt aantal documenttypen
Ondersteunt alle XML-indelingen
Batchverwerking en -registratie
Handmatig splitsen en samenvoegen
Configureerbare sjablonen en velden
Automatisch splitsen en samenvoegen
Automatische installatie en configuratie
vanaf € 26,50 per maand
Uitgebreid
Alle functionaliteiten uit de Basis-module, plus:
Matchingsoverzicht
Automatische matching
Automatische regel-voor-regel matching
Automatische matching op koptekstniveau
vanaf € 31,50 per maand
Compleet
Alle functionaliteiten uit de Uitgebreid- en Basis-module, plus:
Niet aanwezig
Volledige audittrail
Document doorsturen
Goedkeuring delen
Goedkeuringsstromen
Goedkeuring afdwingen
Automatische goedkeuring
Bedrag en dimensie valideren
Account- en dimensierechten
Continia Web Approval Portal
Inkopen toewijzen / vooraf boeken
vanaf € 36,50 per maand
Compleet+
Alle functionaliteiten uit bovenstaande modules, plus:
Beheer terugkerende kosten vanaf
één plek
Registreer een factuur als contractfactuur
Beoordeel contracten
Terugkerende facturen automatisch goedkeuren
Eenvoudig overzicht van verlengingsdata
Eenvoudig overzicht van verlengingsdata
E-mailmeldingen ter beoordeling
Geschiedenis en statistieken bij de hand

Meer informatie over deze app, onze diensten of andere apps?

Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing met de juiste apps. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!

Shape_Sam