Business Central Apps by ExpandIT

Mobile Field Service

Verbeter de serviceafdeling, verspil geen kostbare tijd meer en stroomlijn de dagelijkse uitdagingen.

Jouw serviceafdeling met de kracht van Microsoft Dynamics 365.

Met de slimme Mobile Field Service van Expandit geef je jouw serviceafdeling de kracht van Microsoft Dynamics 365 om de dagelijkse uitdagingen te stroomlijnen en zo efficiënt mogelijk aan te pakken.

Om het meeste uit je dag te halen zal het werken met deze handige uitbreiding in veel gemakken voorzien. Voor het plannen van projecten en de bijbehorende werknemers en materialen gebruik je de drag and drop functionaliteit van de grafieken en sleep je simpelweg binnen enkele klikken een overzichtelijke planning die voor iedereen helder zal zijn.

Kostbare tijd en dubbelchecken op papierwerk zal hierdoor als sneeuw voor de zon verdwijnen, zo gaan jullie voortaan gestroomlijnd te werk wat zich in een fikse tijdsbesparing zal uitbetalen!

Voordelen
& Features.

GANTT chart methodiek.

Overzichtelijk plannen en organiseren door intuïtieve GANTT chart methodiek.

Ook offline functionaliteiten.

Naast online ook offline functionaliteiten, gegevens worden in een cache opgeslagen en wanneer mogelijk naar de server verzonden.

Actuele statussen en plannen.

Behoud alle grip op projecten, vliegensvlug inzage in actuele statussen en plannen.

Verzamel en bewaar alles centraal.

Verzamel en bewaar centraal alle relevante gegevens per project. Zo is bijvoorbeeld het registreren van gewerkte uren en gebruikte materialen een fluitje van een cent.

Eén centrale locatie.

Regel alle zaken en bijbehorende taken vanaf een centrale locatie in de vertrouwde Microsoft Dynamics 365 omgeving.

Bekijk het uitgebreide Expandit Educational Webinar for Customers.

Een kijkje achter de schermen.

Bekijk de screenshots voor een eerste indruk van de app. Vraag vooral een vrijblijvende demo aan en we beantwoorden al je vragen en bespreken de mogelijkheden. 

ExpandIT's services kun je afnemen in verschillende vormen. 

De gehanteerde maandprijs is afhankelijk van het aantal benodigde features in de software. Hieronder een overzicht van de opties en bijhorende voordelen.

Te beginnen met een Time Worker à €12,- per maand. Hierbij ontvang je het volgende aan mogelijkheden:

  • Elektronisch dagschema.
  • Elektronisch weekschema.

De volgende staffel is voor Field Technicians à €41,- per maand. Met deze optie heb je de volgende tools tot je beschik:

  • Schema bekijken.
  • Tijdsregistratie en verbruikte materialen registratie.
  • Toegangshistorie
  • Complete checklists en online formulieren.

De derde staffel is voor een Resource Planner à €52,- per maand. Voor dit bedrag ontvang je:

  • Visuele plannings tool.
  • Locatie services.
  • Real-time verbinding met mobiele clients.
  • Notificaties.
  • Gestroomlijnd factureren.
  • Compliance tool.

De vierde en laatste staffel is voor Customer Self-Service à €386,- per maand. Hierbij beschik je over het volgende:

  • Bekijk en betaal je facturen online.
  • Live updates - Deel orderinformatie met een Resource Planner.
  • Serviceverzoeken.
  • Bekijk service rapportages.

Alvorens je de software in gebruik kunt nemen dien je rekening te houden met het aanschaffen van een Onboarding Pakket. Dit is een eenmalige kostenpost die benodigd is voor het opstarten en configureren van de software. 

Er zijn hierin twee opties, te weten het pakket: Field Tech & Resource Planners tegen de eenmalige investering van €6.775,-.

Of, het Commerce of Service Portal-pakket, waarbij je tegen de eenmalige investering van €9.499,- live gaat met de uitbreiding voor Business Central. 

De onboarding-pakket keuze is uiteraard afhankelijk van het type gebruikers dat jullie hanteren.

Meer informatie over deze app, onze diensten of andere apps?

Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing met de juiste apps. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!

Shape_Sam