Business Central Apps by ExpandIT

Mobile Field Service Portal

Besparen op tijd en mankracht zal met deze uitbreiding naar het volgende niveau worden getild.

Stroomlijn de dagelijkse gang van zaken door klanten serviceverzoeken te laten indienen.

Expandit’s Service Portal biedt je klanten een pakket aan handigheden die het voor jullie als service verlenend bedrijf een stuk gemakkelijker gaan maken. Je geeft je klanten bijvoorbeeld de mogelijkheid om serviceverzoeken in te dienen, gemakkelijk en veilig facturen te voldoen en het biedt de mogelijkheid tot het aanvragen en inzien van persoonlijke documenten en informatie. 

Met een handige Service Portal breiden jullie de Business Central 365 omgeving nog verder uit tot een super gestroomlijnde machine waarmee de dagelijkse gang van zaken een serieuze opsteker zal gaan krijgen!

Besparen op tijd en mankracht zal met de komst van deze uitbreiding naar het volgende niveau worden getild, dat zal zich binnen no-time bewijzen in jullie bedrijfsprocessen en onderaan de streep blijft er tijd over om te kunnen besteden aan andere zaken die meer aandacht behoeven.

ABC E BUSINESS - Expandit - Mobile Field Service Portal 2

Voordelen
& Features.

Controle en inzage voor je klanten.

Alle gemakken van zelfbediening voor je klanten en website bezoekers, geef ze de controle en inzage mogelijkheid zonder dat jullie hier extra omkijken naar hebben.

Online statussen en serviceaanvragen.

Je klanten hebben zo dus ook de mogelijkheid om online statussen op te vragen van bijvoorbeeld service aanvragen. Klanten up-to-date wanneer het hen het beste schikt... Ideaal!

Een kijkje achter de schermen.

Bekijk de screenshots voor een eerste indruk van de app. Vraag vooral een vrijblijvende demo aan en we beantwoorden al je vragen en bespreken de mogelijkheden. 

ExpandIT's services kun je afnemen in verschillende vormen. 

De gehanteerde maandprijs is afhankelijk van het aantal benodigde features in de software. Hieronder een overzicht van de opties en bijhorende voordelen.

Te beginnen met een Time Worker à €12,- per maand. Hierbij ontvang je het volgende aan mogelijkheden:

  • Elektronisch dagschema.
  • Elektronisch weekschema.

De volgende staffel is voor Field Technicians à €41,- per maand. Met deze optie heb je de volgende tools tot je beschik:

  • Schema bekijken.
  • Tijdsregistratie en verbruikte materialen registratie.
  • Toegangshistorie
  • Complete checklists en online formulieren.

De derde staffel is voor een Resource Planner à €52,- per maand. Voor dit bedrag ontvang je:

  • Visuele plannings tool.
  • Locatie services.
  • Real-time verbinding met mobiele clients.
  • Notificaties.
  • Gestroomlijnd factureren.
  • Compliance tool.

De vierde en laatste staffel is voor Customer Self-Service à €386,- per maand. Hierbij beschik je over het volgende:

  • Bekijk en betaal je facturen online.
  • Live updates - Deel orderinformatie met een Resource Planner.
  • Serviceverzoeken.
  • Bekijk service rapportages.

Alvorens je de software in gebruik kunt nemen dien je rekening te houden met het aanschaffen van een Onboarding Pakket. Dit is een eenmalige kostenpost die benodigd is voor het opstarten en configureren van de software. 

Er zijn hierin twee opties, te weten het pakket: Field Tech & Resource Planners tegen de eenmalige investering van €6.775,-.

Of, het Commerce of Service Portal-pakket, waarbij je tegen de eenmalige investering van €9.499,- live gaat met de uitbreiding voor Business Central. 

De onboarding-pakket keuze is uiteraard afhankelijk van het type gebruikers dat jullie hanteren.

Meer informatie over deze app, onze diensten of andere apps?

Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing met de juiste apps. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!

Shape_Sam