Business Central Productivity Suite

Simple Simon

Dankzij de slimme werkbon app "Simple Simon" heb je direct inzicht in afspraken en werkzaamheden.

Van registratie van reis- en werktijd, tot de materiaalstatus.

Bespaar jezelf een hoop papierwerk door je werkbonnen eenvoudig te digitaliseren met De Slimme Werkbon App van Simple Simon. Niet langer werken met papieren werkbonnen, maar gemakkelijk en snel online werkbonnen aanmaken en plannen.

Deze werkbon app biedt jou een alles-in-één oplossing waarmee je direct inzage hebt in al jouw afspraken en werkzaamheden; registreer gemakkelijk reis- en werktijd; verbruikte materialen; maak foto's; vul formulieren in en laat de klant  digitaal ondertekenen. Zo vereenvoudig je niet alleen je werkprocessen, maar bespaar je bovendien tijd en geld. Gegevens worden tussen kantoor en de buitendienst medewerkers/monteurs real-time gesynchroniseerd. Denk hierbij aan planning, status van werkzaamheden, bijlagen en nog veel meer.

Voordelen
& Features.

Bespaar direct tijd en geld.

Werkbon gereed? 5 minuten later kan de factuur al verstuurd worden naar de klant! Maak werkbonnen verwerken simpel, zo bespaar je direct op tijd en geld! 


Efficiënter met minder fouten.

Factureer sneller en maak bovendien minder fouten.

 

Regel alles zelf.

Eenvoudig zelf te regelen, binnen 5 minuten is je koppeling gereed!  Ga snel aan de slag door een testaccount aan te maken om volledig geïntegreerd te kunnen testen. De koppeling is in te regelen via de Simple Simon omgeving, onder Integraties.

Werkbonnen afhandelen.

Je werkbon handel je af in Simple Simon, de gearchiveerde werkbonnen worden automatisch terug gestuurd als een sales order of concept factuur.

Uitlezen én direct beschikbaar.

Simple Simon haalt al je artikelen, klanten, bezoek- en afleveradressen(ook sales orders of offertes bij voorkeur) uit Dynamics 365 en deze zijn direct beschikbaar in Simple Simon.


Snel, simpel en gewoon in Business Central.

Door de slimme integratie tussen Microsoft Dynamics Business Central en Simple Simon beheer je stamdata (zoals klanten, artikelen, producten en orders) op één plek, namelijk gewoon in Business Central. Deze gegevens komen automatisch in Simple Simon te staan, waardoor het factureren van je werkbonnen voortaan eenvoudig en geautomatiseerd gaat.

Niet langer handmatig overtypen of gegevens dubbel invoeren, maar tijd besparen doordat je alles op één plek beheerd. Dankzij ons handige integratieproces is de koppeling in een paar muisklikken geregeld. Geen dubbele administraties meer, maar alles binnen handbereik om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken!

Simple-Simon-features_7-01-01

Een kijkje achter de schermen.

Vraag een vrijblijvende demo aan en we beantwoorden al je vragen en bespreken de mogelijkheden. 

Prijzen

Simple Simon's slimme werkbonnen app neem je af voor een maandprijs van € 20,- per gebruiker.

Alvorens de applicatie in gebruik genomen wordt dien je rekening te houden met een implementatie van 2 dagen à € 2400,-.

Meer informatie over deze app, onze diensten of andere apps?

Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing met de juiste apps. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!

Shape_Sam