Simple-Simon-Dynamics-2

Simple Simon

Bespaar jezelf een hoop papierwerk door je werkbonnen eenvoudig te digitaliseren met De Slimme Werkbon App van Simple Simon. Niet langer werken met papieren werkbonnen, maar gemakkelijk en snel online werkbonnen aanmaken en plannen.

Deze werkbon app biedt jou een alles-in-één oplossing waarmee je direct inzicht hebt in al jouw afspraken en werkzaamheden; registreer gemakkelijk reis- en werktijd; Verbruikte materialen; maak foto's; vul formulieren in en laat de klant  digitaal ondertekenen. Zo vereenvoudig je niet alleen je werkprocessen, maar bespaar je bovendien tijd en geld. Gegevens worden tussen kantoor en de buitendienst medewerkers / monteurs real-time gesynchroniseerd. Denk hierbij aan planning, status van werkzaamheden, bijlagen en nog veel meer.

Prijs: 20 euro per maand.

Voordelen

  • Factureer sneller en maak bovendien minder fouten.
  • Simple Simon haalt al je artikelen, klanten, bezoek- en afleveradressen (ook sales orders of offertes bij voorkeur) uit Dynamics 365 en deze zijn direct beschikbaar in Simple Simon.
  • Je werkbon handel je af in Simple-Simon, de gearchiveerde werkbonnen worden automatisch terug gestuurd als een sales order of concept factuur.
  • Werkbon gereed? 5 minuten later kan de factuur al verstuurd worden naar de klant!
  • Maak werkbonnen verwerken simpel, zo bespaar je direct op tijd en geld! 
  • Eenvoudig zelf te regelen, binnen 5 minuten is je koppeling gereed! 
  • Ga snel aan de slag door een test account aan te maken om volledig geïntegreerd te kunnen testen.
  • De koppeling is in te regelen via de Simple Simon omgeving, onder Integraties.

Slimme handigheidjes

Door de slimme integratie tussen Microsoft Dynamics Business Central en Simple-SImon beher je stamdata (zoals klanten, artikelen, producten en orders) op één plek, namelijk gewoon in Business Central. Deze gegevens komen automatisch in Simple-Simon te staan, waardoor het factureren van je werkbonnen voortaan eenvoudig en geautomatiseerd gaat. Niet langer handmatig overtypen of gegevens dubbel invoeren, maar tijd besparen doordat je alles op één plek beheerd. Dankzij ons handige integratieproces is de koppeling in een paar muisklikken geregeld. Geen dubbele administraties meer, maar alles binnen handbereik om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken!
 
 
 
Simple-Simon-features_7-01-01
 
 

Meer informatie over onze apps?

Sam, onze sales advisor, helpt je graag verder! Hij vertelt je graag meer over onze apps. Maar vooral welke apps geschikt zijn voor jouw bedrijf.

Neem contact met ons opBekijk meer apps
Sam