Micro Apps voor Business Central:
Banking NL.

Automatiseer het importproces van alle (grootste) NL banktransacties naar Dynamics 365 Business Central.

Bespaar tijd en geld terwijl foutieve en manuele invoer tot een minimum wordt gebacht!

Koppel eenvoudig je Nederlandse bank naar voorkeur aan Microsoft Dynamics 365 Business Central. Met deze koppeling voorzie je Business Central namelijk met een hele handige aanvullende functionaliteit, het wordt mogelijk gemaakt om automatisch bankafschriften te importeren in Business Central.

Deze interface verbindt middels een PSD2 connectie met de grootste banken van Nederland, waardoor het mogelijk wordt gemaakt om volop gebruik te maken van nog een extra laag aan automatische functionaliteiten binnen Business Central, dat is dus hartstikke handig in de praktijk!

Besparen op tijd wordt prioriteit nummer één, het handmatig invoeren van data en het controleren hiervan zal voortaan niet meer deel uitmaken van je agenda.

Voordelen
& Features.

Eenvoudig en naadloze integratie.

Moeiteloos verbind je je bankrekening met Business Central.

Foutieve invoer is verleden tijd. 

Foutief gebruik en invoer van financiële gegevens worden bij gebruik van deze app tot een minimum beperkt.

Bankafschriften importeren.

Je bankafschriften kun je automatisch importeren naar Business Central.

Een kijkje achter de schermen.

Bekijk de screenshots voor een eerste indruk van de app. Vraag vooral een vrijblijvende demo aan en we beantwoorden al je vragen en bespreken de mogelijkheden. 

Met ondersteuning voor de volgende banken.

Alles wat je moet weten over de prijs.

Probeer alle Micro-Apps 2 weken gratis uit tijdens de proefperiode!

Financiële voordelen.

Betaal achteraf aan de hand van je gebruik -
Meerdere banken en administraties worden geaccumuleerd.
Geen additionele kosten voor het gebruik van het Bizcuit platform -
De 1e Bizcuit user is gratis, elke volgende gebruiker kost € 10 per maand.
Geen extra kosten per Business Central gebruiker -
Ongelimiteerd aantal gebruikers zonder meerprijs.
Geen extra kosten per bedrijf -
Ongelimiteerd aantal bedrijven zonder meerprijs.

Kosten.

De getoonde maandprijs is exclusief BTW. Je ontvangt maandelijks een factuur aan de hand van je gebruik gebaseerd op de prijzenstaffel. De contractduur is één jaar. Voor het implementeren van deze app dien je rekening te houden met een implementatietijd van circa 4 uur.

Facturatie.

Het contract wordt automatisch verlengd met één jaar. Opzeggen van het contract kan tot maximaal 3 maanden voor het einde van het contract.

Prijslijst.

De kosten voor het gebruik van de applicatie worden gebaseerd op het maandelijkse verbruik, het aantal gebruikers en bankrekeningen welke gekoppeld zijn aan het account. 

Basic: 
0-499 maandelijkse transacties
Inclusief: 1 gekoppelde bankrekening en 1 Bizcuit user.
Maandprijs: € 19,-

Advanced: 
500-3.999 maandelijkse transacties
Inclusief: 3 gekoppelde bankrekeningen en 2 Bizcuit users.
Maandprijs: € 49,-

Premium: 
4.000 - 24.999 maandelijkse transacties
Inclusief: 5 gekoppelde bankrekeningen en 3 Bizcuit users.
Maandprijs: € 119,-

Unlimited: 
+25.000 maandelijkse transacties
Inclusief: 10 gekoppelde bankrekeningen en 4 Bizcuit users.
Maandprijs: € 319,-

Aanvullend: 
Extra bankrekening toevoegen: € 1,25
Extra Bizcuit user toevoegen: € 10,-
Rabobank Premium account: € 10,-

Meer informatie over deze app, onze diensten of andere apps?

Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing met de juiste apps. Zo ook voor jouw bedrijf. Wesley, onze Micro-Apps Product Owner, vertelt je er graag meer over!

Shape_WSM_01