Extra diensten.
Premium Applicatiebeheer.
Met ons Premium Applicatiebeheer bieden we een uitgebreide service om ervoor te zorgen dat jouw Business Central-omgeving optimaal presteert en up-to-date blijft. Dit betekent dat je je kunt concentreren op de groei van je bedrijf, terwijl wij zorgen voor de technische aspecten van de applicaties.
Growth Support.
Growth Support biedt voortdurende ondersteuning en advies om ervoor te zorgen dat je Business Central-omgeving blijft voldoen aan de veranderende behoeften van je bedrijf.
Unlimited Lay-outs.
Unlimited Lay-outs biedt een flexibele oplossing voor het aanpassen van de lay-outs van belangrijke documenten in Business Central, gebaseerd op de standaard dataset en standaard functionaliteit.
Changes Service.
Changes Service biedt op maat gemaakte oplossingen om aan specifieke vereisten van je bedrijf te voldoen.
Minor Wave Support.
Minor Wave Support is ontworpen om je te ondersteunen bij het succesvol doorvoeren van de frequente updates in Business Central, die gemiddeld 10 keer per jaar plaatsvinden. Deze service omvat verschillende belangrijke aspecten om ervoor te zorgen dat de updates soepel verlopen en je bedrijfsactiviteiten niet verstoren.
Major Wave Support.
Customer Care.
Met Customer Care Basic en Premium zorgen we ervoor dat je de juiste ondersteuning krijgt om je Business Central-systeemsuccesvol te maken en te onderhouden. Of je nu kiest voor de basisoptie of voor de premiumversie met extra voordelen, ons Support team staat klaar om je te helpen bij al je vragen en behoeften.
Wat onze klanten zeggen.
De overstap naar Business Central betekende niet alleen lagere kosten per gebruiker, maar het betekende ook de overstap naar een toekomstbestendige omgeving. Om met een relatief klein team veel werk te verzetten, moet je continu inzicht hebben in wat er binnen je bedrijf gebeurt.
Nick Althuizen
Mede-eigenaar Sicuro Speeltoestellen
''Sinds onze oprichting in 2007 zijn we enorm gegroeid. Van een klein bedrijf tot waar we nu staan: een serieuze speler in de markt van duurzame energie.
In het verleden hebben we telkens keuzes gemaakt voor een snelle oplossing voor een specifiek vraagstuk, daar waar het dan IT betreft. Sommige stukken software integreren met elkaar, anderen niet. Hier moest wat aan gebeuren. Want ook voor de komende jaren staan er weer uitdagende groeiverwachtingen in onze prognoses. Dan kun je echt niet meer zonder een solide software oplossing, maar heb je een stevig fundament nodig.''
Stan Bergmans
Manager Operations van Alius
''Wij willen nog meer centraliseren en meer focus aanbrengen op coöperatief werken. We hebben drie fabrieken in Tsjechië en Slovenië, waar je actief en snel mee wil kunnen samenwerken. Je wil voorkomen dat mensen zich alleen richten op hun eigen eilandje.
Om dat te bereiken, zullen we nog intensiever gebruik gaan maken van het Dynamics 365 platform, waarbij Business Central voor ons dé centrale plaats is waar alles bij elkaar komt.''
Nico Marneth
CFO van Doréma
Deze klanten bereiken al meer met Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Meer informatie over onze diensten of apps?
Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing met de juiste apps. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!