Klantcase
Johnny Loco.
Een sterk merk dat zich blijft ontwikkelen en innoveren.
In deze klantcase richten we de aandacht op Johnny Loco. Dit is een Nederlands, premium lifestyle-merk, dat fietsen, elektrische bakfietsen, brillen en horloges over de hele wereld ontwerpt en aanbiedt. Het bedrijf is opgericht in Amsterdam in 2005 en heeft zich sindsdien opgewerkt tot een bekende speler op de Nederlandse en internationale markt. Johnny Loco staat bekend om haar unieke en opvallende ontwerpen en haar focus op kwaliteit, duurzaamheid en comfort.
De overstap van NAV naar Business Central.
Enkele jaren geleden startte Johnny Loco op Navision. Ze doorliepen verschillende versies en werden daarbij telkens door ons begeleid. Van 2009 tot 2017 draaide Johnny Loco’s Dynamics NAV op onze eigen multi-tenant omgeving in de Cloud. Destijds waren wij één van de weinige partners die al bezig waren met servers in de Cloud en daar ook de grote meerwaarde van zagen.
In 2018 werd Business Central op de markt gebracht, als opvolger van NAV. Twee jaar later, in 2020, startten we bij ABC E BUSINESS een grootschalig project waarbij tientallen van onze klanten overgezet werden naar Business Central (in de Cloud). Met een geautomatiseerde tool die we hier speciaal voor hebben ontwikkeld, hebben wij onze klanten kunnen helpen met een zorgeloze migratie. Uiteraard gingen we ook voor Johnny Loco aan de slag. Na een succesvolle migratie en de bijbehorende ondersteuning draaiden ze vanaf dat moment volledig op Business Central. Een mooie nieuwe stap om het bedrijf naar een nog hoger niveau te tillen! De tool om bedrijven over te zetten van een oude NAV versie naar Business Central gebruiken wij trouwens nog steeds regelmatig (en kan dus ook voor jouw bedrijf een oplossing zijn!).