3 step Road to Success

3-step Road to Succes

Als nummer 1 van Nederland weten we bij ABC E BUSINESS dat het belangrijk is dat er een duidelijk plan ligt dat tot successen leidt. Daarom werken wij met de 3-step Road to Success. Daarin staat onze werkwijze stap voor stap uitgeschreven. Zo weet jij precies hoe wij een succes maken van onze samenwerking, zodat jij je ambitie waar kan maken met jouw bedrijf.

De Road to Succes bestaat uit de volgende 3 stappen:

  1. Inventarisatie
  2. Implementatie
  3. Aftercare

Scroll verder naar beneden om Stap 1 - Inventarisatie te bekijken.

Stap 1 - Inventarisatie

In de eerste stap ga je samen met onze Sales Advisors jouw uitdagingen, wensen en behoeftes bespreken. Daarbij vertellen we je meer over de oplossing die bij jou past en waarmee we een succesvolle samenwerking tegemoet gaan. We vertellen je dan onder andere over:

  • ABC Implementation Templates: voor de inrichting maken wij gebruik van onze templates waardoor veel standaard lijsten en instellingen al ingevuld zijn. Dit betekent voor jou dat de implementatie 50% korter duurt dan een implementatie zonder templates.
  • ABC Productivity Suite: dit zijn vijf apps van ons die we aan jouw Business Central omgeving. Dit zorgt ervoor dat jij effectiever en slimmer met de software kan werken.
  • Customer Care: hiermee krijg je onder andere onbeperkt (telefonisch) support op je bestaande omgeving, onbeperkt trainingen op ons kantoor, onbeperkt e-learning, toegang tot de Microsoft Customer Source en de Office 365 integratie setup.
  • Growth Support: na de implementatie wil je graag blijven groeien en we helpen je daar graag bij met onze Growth Support service. Onze consultants helpen je met aanpassingen aan de bestaande inrichting of met het inrichten van nieuwe functionaliteiten die door de halfjaarlijkse updates aan Business Central worden toegevoegd.

Tijdens de Inventarisatie presenteren we Microsoft Dynamics 365 Business Central in een demo. Daarnaast zorgen we ervoor dat je een overzichtelijk implementatieplan en de daarbij behorende kosten ontvangt. Uiteraard afgestemd op jouw situatie. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Stap 1 - Inventarisatie

Fase 1 - Adviesgesprek

Een eerste telefoongesprek met de ABC Sales Advisor van 20 - 45 minuten. We bespreken de huidige situatie van jouw bedrijf, de pijnpunten, eisen, wensen en wat onze oplossing voor jou kan betekenen. Na afloop ontvang je een adviesrapport van ons.

Fase 1 - Adviesgesprek

Stap 1 - Inventarisatie

Fase 2 - Advies evaluatie

Een tweede telefoongesprek met de ABC Sales Advisor van 20 - 45 minuten. We spreken het adviesrapport door en voeren eventuele aanpassingen door.

Stap 1 - Inventarisatie

Fase 3 - Demo

Een demo waarin wij je inzicht geven in de geadviseerde oplossing met Business Central. Na deze demo wordt het duidelijk voor jou dat jouw pijnpunten opgelost worden en hoe de software jou verder helpt, voor nu en in de toekomst.

Fase 3 - Demo

Stap 1 - Inventarisatie

Fase 4 - Door naar de implementatie

Na de demo ontvang je een gedetailleerde offerte en een plan voor het implementeren van Business Central bij jouw bedrijf, afgestemd op de eerdere gesprekken. Na het geven van het akkoord op de offerte, gaat jouw project naar Stap 2 - Implementatie.

Lees meer over Stap 2 - Implementatie

Fase 4 - Door naar de implementatie

FAQ

Klik op het plusje om het antwoord te bekijken.
 
Kan de demo ook online gegeven worden?
Dat kan zeker. Wij kunnen de demo via Microsoft Teams geven. Je kan dit eenvoudig in je internet browser bekijken. Wij delen dan ons scherm, zodat je precies kan zien wat wij doen.
Kan ik zelf een afspraak inplannen?
Dat kan zeker! Via deze link kan je zien wanneer Sam beschikbaar is en direct in jouw en zijn agenda een afspraak inplannen.

Heb je vragen of wil je beginnen aan jouw Road to Success?

Neem dan contact op met Sam, onze Sales Advisor. Hij beantwoordt je vragen en vertelt je meer over de 3 stappen van de Road to Success.

Neem contact met ons opPlan een telefonische afspraak

Sam