Na de implementatie helpen we je nog steeds graag verder met je groei met onze Aftercare. Ontdek hieronder wat wij doen om te zorgen dat onze samenwerking na de implementatie succesvol doorloopt.
Je krijgt beschikking tot het support telefoonnummer en toegang tot het klantportaal. Onze Customer Care-afdeling staat klaar om jouw vragen te beantwoorden. Ook plannen ze jouw maandelijkse Business Central updates in, zodat jij daar niet meer naar om hoeft te kijken.
Daarnaast kunnen jij en je (nieuwe) collega's gratis onbeperkt trainingen volgen bij ons op locatie. Bekijk hier ons trainingsoverzicht.
De customer care zit inbegrepen bij je abonnement.
Growth Support bestaat uit twee onderdelen:
1. Accountmanagement: iedere afgesproken periode heb je contact met je accountmanager. Samen bespreken jullie de huidige status en waar optimalisatie van de processen te behalen is.
2. Consultancy: na live-gang kan je nog steeds van onze consultancy service gebruik maken. Bijvoorbeeld als je aanpassingen wenst aan de bestaande inrichting of voor het inrichten van nieuwe functionaliteiten, die door de halfjaarlijkse updates worden toegevoegd. Je kan de consultancy service afnemen in abonnementsvorm of in losse blokken van 4 of 8 uur.
Om je standaard Business Central uit te breiden met extra functionaliteiten, naast de ABC Productivity Suite, kan je apps downloaden. Deze kan je eenvoudig vanuit de Microsoft AppSource toevoegen aan Business Central. Wij hebben zelf ook een App Store met apps waar wij partner en/of fan van zijn.
Heb jij een idee voor een nieuwe functionaliteit die je graag wil gebruiken, maar waar nog geen app voor is? Dat is mooi! Wij hebben namelijk een team van developers die gespecialiseerd zijn in het ontwikkelen van apps met de nieuwste technologie.
ABC E BUSINESS B.V.
Kastanjelaan 400 (Microlab)
5616 LZ Eindhoven
ABC E BUSINESS B.V.
Weg der Verenigde Naties 1
3527 KT Utrecht
Ons team staat klaar om je verder te helpen!