Nieuws & Blog

5 redenen waarom je bij ABC E BUSINESS wil werken.

Vijf redenen om te werken bij ABC E BUSINESS-1

Er zijn genoeg ICT-bedrijven in Nederland. Waarom zou je juist bij ABC E BUSINESS willen werken? Dat is een goede vraag en daarom hebben we 5 redenen op een rijtje gezet!

Ben je nu al overtuigd dat je bij ABC E BUSINESS wil werken?

Bekijk alle vacatures

1. Een divers team.

Het team van ABC E BUSINESS bestaat uit ongeveer 30 gezellige, hardwerkende collega’s. We hebben allemaal onze eigen kwaliteiten, maar iedereen is expert in zijn vakgebied. Onze jongste medewerker is 23 jaar en de oudste 53 jaar. Gemiddeld is ons team 35,8 jaar oud. Op vrijdag gaan we in de pauze vaak gezamenlijk eten. Het grootste deel van de ABC’ers kiest voor ‘frietaliteit’ (frietjes bij de friettent) en de rest gaat voor een salade of een sushibowl. Daarnaast zie je de diversiteit terug tijdens onze teamuitjes. Bij het laatste uitje gaf de ÊÊn alles om te ontsnappen uit de escape room en de ander genoot met volle teugen van het 3-gangen menu.

kerncijfers personeel

“ABC E BUSINESS voelt als een tweede thuis. Iedereen is super behulpzaam en ik kan echt op mijn collega’s terugvallen wanneer ik ergens mee zit.” - Merel Mandigers, Consultant.

2. Persoonlijke ontwikkeling.

Alle medewerkers van ABC E BUSINESS worden gestimuleerd om zichzelf te ontwikkelen, zowel op professioneel vlak als privÊ. Iedere medewerker kan via het online platform van GoodHabitz trainingen volgen om verschillende nieuwe skills eigen te maken. Daarnaast worden alle medewerkers gemotiveerd om door te groeien binnen het bedrijf. Zo is Merel begonnen als junior consultant, maar door trainingen te volgen en ervaring op te doen is zij doorgegroeid tot medior consultant. ABC E BUSINESS probeert de medewerkers te leren om out of the box te denken en vooral uit de comfort zone te treden. Daarbij wordt er door het hele bedrijf gewerkt aan de vitaliteit. Niet alleen gezonde keuzes maken met betrekking tot voeding en lifestyle, maar ook de juiste zithouding tijdens het werken wordt heel serieus genomen. En voor de collega’s die echt helemaal los willen gaan, is er elke maandag en donderdag een bootcamp van de vaste trainer van het Microlab.

“Je wordt continu uitgedaagd om jezelf te blijven ontwikkelen. Bijvoorbeeld door de verschillende trainingen en opleidingen die ABC E BUSINESS aanbiedt. Ook vitaliteit is een belangrijk begrip binnen het bedrijf. Het welzijn van de medewerkers staat hoog in het vaandel.” - Laurie Pruijsers, Content Creator

3. Super locatie.

ABC E BUSINESS is gevestigd in het Microlab op Strijp-S, in Eindhoven bekend als ÊÊn van de hipste hotspots. Deze locatie is een creatieve verzamelplaats waar meerdere bedrijven gevestigd zijn. Ons kantoor is niet alleen gevestigd op een ideale locatie, maar het gebouw van binnen heeft een moderne en huiselijke uitstraling. Daarnaast heeft het Microlab een Skybar met uitzicht over Eindhoven, waar zowel binnen als buiten ‘op het terras’ geluncht kan worden. Maar deze prachtige locatie is natuurlijk ook perfect voor een borrel. In het gebouw is het trouwens mogelijk om iedere dag een lekkere gezonde lunch te kopen.

Wij hebben binnen het Microlab zeven kantoorruimtes waar onze verschillende teams gebruik van maken. Iedere werkplek heeft ergonomische bureaustoel en een zit-sta bureau. Iedereen heeft een plek in het kantoor en daarnaast is er de mogelijkheid om in een van de vele vrije werkplekken te zitten. Uiteraard zijn er meerdere meeting ruimtes die gebruikt kunnen worden.

“Strijp-S is super leuk. Er is zo veel te doen. Als je iedere dag uit eten zou gaan, zijn er genoeg plekken om heel de maand ergens anders te eten. Daarnaast zijn er regelmatig evenementen, zoals de Dutch Design Week en concerten. Vijf meter lopen en je staat er middenin!” - Teun Cuijpers, Marketeer.

ABC E BUSINESS top locatie

4. Klantcontact.

Ons operations-team krijgt veel te maken met klanten. Iedere klant heeft andere wensen en behoeftes waarop we inspelen. Onze consultants werken bij verschillende klanten ÊÊn of meerdere dagen per week op het kantoor. Zo leren zij de klant goed kennen waardoor je onderling echt een band opbouwt. We horen ook regelmatig terug dat onze klanten erg enthousiast zijn en graag met ABC samenwerken, omdat de cultuur goed aansluit en de consultants fijn zijn om mee samen te werken. Je ziet ook dat consultants de klanten echt verder helpen. Dat sluit ook goed aan bij onze visie: wij willen klanten meer laten bereiken! Zo is Tony Chocolonely ÊÊn van onze klanten die door de jaren heen een groeispurt heeft gemaakt van 2 naar 30 gebruikers. Dat zijn resultaten waar we apetrots op zijn!

“Het pro-actief meedenken en snelle handelen van ABC E BUSINESS is van grote waarde bij de groei die wij als bedrijf meemaken. Daarbij is de samenwerking sfeer met ABC E BUSINESS enorm prettig.” - Rene de Wilde, Head of Finance & Operations BloomTheRoom.

5. Vrijheid.

Bij ons is het mogelijk om vanuit thuis te werken als dit nodig of gewenst is. Daarnaast zijn de werktijden flexibel, zo begint de ene collega om 8 uur en de andere om 9 uur.

Vrijheid heeft niet alleen betrekking op de flexibele uren, maar ook op de invulling van je dag. Afhankelijk van deadlines en prioriteiten kan een medewerker zelf beslissen wat zij op een dag gaat doen. Daarnaast mag iedereen zijn/haar mening geven over alles, mocht er iemand graag een taak op zich nemen die nu nog niet wordt ingevuld, dan is dit gemakkelijk bespreekbaar. Geen enkele dag is hetzelfde en dat is wel zo uitdagend!

Benieuwd hoe het is om te werken bij ABC E BUSINESS?

Neem dan een kijkje op onze werken-bij website of kom lang voor een bak koffie! 

Werken Bij ABC

Wist je dat...

iedere ABC'er met carnaval verkleed naar het werk komt? Met uiteraard de bijhorende jaarlijkse teamfoto.

Carnaval bij ABC E BUSINESS