Microsoft Dynamics 365 Business Central
GO! Groothandel.

Snel en voordelig je groothandel automatiseren?

Kies dan voor GO! Groothandel, dé ERP-oplossing voor groothandels. Onze software ondersteunt je groeiende bedrijf en past zich aan aan jouw ambities. Dankzij onze gestandaardiseerde aanpak ben je binnen 10 dagen live met Business Central, waardoor je snel én voordelig kunt profiteren van de vele voordelen die een ERP-systeem jou biedt. Met onze duidelijke en eenvoudige aanpak weet je precies waar je aan toe bent en gaan we samen voor succes!

Wil je het systeem alvast eens uitproberen? Probeer de gratis en vrijblijvende demo en ontdek zelf de mogelijkheden van het ERP-systeem!

Probeer nu 30 dagen gratis! Ik wil meer informatie
GO Groothandel logo image

Waarom jij kiest voor een GO! Groothandel- implementatie.

In tien dagen live!

Wij werken met een overzichtelijke, standaard lijst om Business Central in te richten. Zo weet je van tevoren hoeveel tijd het ons kost én hoeveel tijd het jou kost en waarom je dus binnen tien dagen al live gaat met de ERP software. Dat is dus direct profiteren van veel voordeel met onze standaard aanpak!

Voordelige, vaste prijs.

Je loopt geen risico's, omdat wij werken met een vaste prijs voor de Business Central implementatie van €7.950,-. Dit is inclusief 10 dagen consultancy en inclusief projectleiding, maar exclusief eventuele reiskosten. Dat is nog eens een betaalbaar ERP-systeem!

Welke modules richten we in bij een GO! Groothandel implementatie?

Onderstaande modules richten we standaard voor je in. Deze setup is perfect afgestemd op de behoeften van kleinere groothandels en biedt alle essentiële functies die nodig zijn voor een effectief ERP-systeem. Voor groothandels die specifieke vereisten hebben, is het uiteraard altijd nog mogelijk om het pakket uit te breiden met extra modules naar jouw wens.

Neem contact met ons op om jouw ERP-oplossing te personaliseren!

Financieel
Inkoop
Verkoop
Voorraad
CRM
Applicatiebeheer
Diversen

Financieel.

  • Bedrijfsgegevens
  • Boekhoudinstellingen
  • Rekeningschema / GB-rekeningcategorieën
  • Boekingsgroepen: Bedrijf, Product, Voorraad, klant, Leverancier en bijbehorende instellingen
  • BTW-boekingsgroepen: Bedrijf, Product en bijbehorende instellingen 
  • Dagboeken / Dagboekbatches
  • Nummerreeksen
  • Bankrekeningen (zonder koppeling Telebankieren)
  • Dimensies
  • Betalingscondities
  • Telebankieren
  • BTW-aangifte + Intrastat inrichten
  • Dagboeken invullen en boeken
  • Dagboekposten tegenboeken
  • Inkoop kostenfacturen maken en boeken
  • Inkoopcreditnota kostenfacturen maken en boeken
  • Kasboeken vullen en boeken
  • BTW rapporteren en vereffenen

Inkoop.

  • Inkoopinstellingen
  • Leveranciers / Bankrekeningen
  • Leverancier boekingsgroepen standaard ingesteld
  • Inkoopprijzen / Inkoopkortingen
  • Inkooporders 
  • Inkooporders ontvangen, direct op inkooporder in standaard magazijn
  • Inkoopfacturen / inkoopcreditnota's
  • Inkoopvoorstellen

Verkoop.

  • Verkoopinstellingen
  • Klanten / Bankrekeningen
  • Klantboekingsgroepen standaard ingesteld
  • Verkoopprijzen / Verkoopkortingen / Prijsgroepen
  • Verkooporders
  • Verkooporders leveren direct vanuit order
  • Verkoopfacturen / Verkoopcreditnota's

Voorraad.

  • Voorraadinstellingen
  • Artikelen / Artikeleenheden
  • Artikelkenmerken
  • Artikeldagboeksjablonen / Artikeldagboekbatches / afboekingen

CRM.

  • Marketinginstellingen
  • Contacten (Bedrijven en personen)
  • Aanmaken klant / leverancier vanuit contact m.b.v. templates
  • Segmenten
  • Interactiesjablonen aanmaken
  • Interacties aanmaken
  • Opportunities
  • Taken

Applicatiebeheer.

  • Rollen / Rechten 
  • Profielen
  • Integratie Office 365
  • Uitleg App-store Microsoft 
  • Excel data Import / Export (vanuit de page, niet via Configuratiepakket)
  • Documenten emailen
  • Administraties binnen 1 omgeving - verschil Production en Sandbox

Diversen.

  • Go Live ondersteuning (à 1 dag)

Prijzen GO! Groothandel.

€77,- per gebruiker per maand.
€7.950,- fixed fee voor implementatie
€175,- per tenant, per maand voor Customer Care

Dat is inclusief:

Customer Care
       - Onbeperkt helpdesk
       - Onbeperkt trainingen
       - En meer!
10 dagen consultancy voor implementatie
ABC Productivity Suite
ABC Inrichtingssjabloon

Wat we voor je implementeren:

✔ Algemeen, implementatie à 0,5 dagen consultancy.
✔ Financieel, implementatie à 2 dagen consultancy.
✔ Inkoop, implementatie à 2 dagen consultancy.
✔ Voorraad, implementatie à 1 dag consultancy.
✔ Verkoop, implementatie à 2 dagen consultancy.
✔ CRM, implementatie à 1,5 dagen consultancy.
✔ GO-live, implementatie à 1 dagen consultancy.

Ik wil aan de slag!

Wat Business Central jou gaat opleveren.

Efficiëntie
Tijdsbesparing
Real-time data
Flexibel en schaalbaar
Veilig in de cloud
En meer!

Onze werkwijze.

Road to Success.

Onze werkwijze hebben we stap voor stap uitgeschreven, zodat jij precies weet hoe wij een succes gaan maken van onze samenwerking. Dan kan jij je bezighouden met het waarmaken van je ambities.

Stap 1: Inventarisatie.

Tijdens de Inventarisatie presenteren we Microsoft Dynamics 365 Business Central in een demo. Daarnaast zorgen we ervoor dat je een overzichtelijk implementatieplan en de daarbij behorende kosten ontvangt. Uiteraard afgestemd op jouw situatie. Zo weet je precies waar je aan toe bent.

Stap 2: Implementatie.

In de tweede stap werken we samen naar de live-gang van Dynamics Business Central. We werken met een duidelijke planning tijdens de implementatie en bij live-gang ben je klaar om goed met Business Central uit de voeten te kunnen.

Stap 3: Aftercare.

Je bent live met jouw nieuwe ERP-systeem: Dynamics 365 Business Central. Goed bezig! Na de implementatie helpen we je natuurlijk nog steeds graag verder met je groei middels onze Aftercare. Ontdek wat wij doen om te zorgen dat onze samenwerking ook na de implementatie succesvol door blijft lopen.

Deze klanten gingen je voor...

Benieuwd naar de mogelijkheden van ERP voor jouw groothandel?

Wil je meer weten over de mogelijkheden van GO! Groothandel? Wij adviseren je graag over de beste keuze voor jouw bedrijf. We zijn telefonisch te bereiken op 040 - 303 23 20 tijdens onze kantooruren: 09:00 - 17:00. 
 
Je kunt ook direct een afspraak inplannen met onze sales advisor Sam! Check wanneer hij een gaatje vrij heeft en plan direct een afspraak in door gebruik te maken van de kalender hiernaast