e-Commerce perfect gestroomlijnd

Je e-commerce bedrijf staat voordurend voor de uitdaging om: 

- Snel te kunnen leveren, en
- Kosten laag te houden.

Dat begrijpen we.

Vanuit die visie hebben we dan ook de juiste e-commerce oplossing ontwikkeld voor bedrijven zoals jouw bedrijf. Daarbij focussen we ons niet zo zeer op de look-and-feel van de webshop zelf, dat is natuurlijk helemaal aan jullie! Wij focussen ons juist op alles wat er daarna en rondom gebeurt. De optimalisatie van het proces: van webshoporder tot finance, en van logistiek naar verzending. 

We hebben deze processen geautomatiseerd en geperfectioneerd zodat onze klanten sneller leveren en de proceskosten laag houden.

Hoe doen we dat? Bekijk hier onder de belangrijkste functies van onze totale e-commerce oplossing.

groothandel-e-commerce-best-practices-wide

State-of-the-Art PIM

Product Information Management doe je voortaan direct in Business Central, natuurlijk geïntegreerd met je webshop. Voeg namen, uitgebreide omschrijvingen, Rich Text, zoekmachine titels, keywords, categorieën meerdere afbeeldingen, video's en natuurlijk attributen toe aan je artikelen. Alles beheerd vanuit één plek: in Business Central. 

Met artikel attributen kun je een onbeperkt aantal kenmerken toevoegen welke voor jou en je klanten relevant zijn. Dus, of je nu tafels en stoelen; chocolade of sportartikelen verkoopt, met de artikel attributen zijn de artikelen in je assortiment altijd goed vindbaar in de webshop. Zo beheer je gestructureerd tevens overzichtelijk je aanbod. Of je nu 50 of 50.000 artikelen aanbiedt.

Commerce365forMagento_004.-1

 

Integratie met de payment provider

Je webshop klanten betalen online bij checkout. En je payment provider keert vervolgens periodiek in batch een totaalbedrag uit. Het matchen van dit totaal bedrag met alle orders in het backend systeem kan een tijdrovende klus zijn. Daarom zetten we de ADYEN integratie in. Zo wordt met één klik een verbinding gemaakt met ADYEN en worden de af te letteren (te reconciliëren) posten direct herkend en verwerkt. 

Gebruik je een andere payment provider zoals Mollie, Buckaroo, Sisow of MultiSafepay? Neem even contact op met ons voor de mogelijkheden!

Integratie met de bank

Je banktransacties worden automatisch 's-nachts ingelezen. Dus, als je 's-morgens aan het werk gaat, is je bankboek al gevuld en klaar om geboekt te worden! Ook de door jouw goedgekeurde betalingen doe je direct vanuit Business Central.

Bankkoppelingen-BC

Verzending aanmelden en traceren

Nadat de order gepickt is, is deze klaar voor verzending. Je kunt je verzending eenvoudig aanmelden bij de vervoerder, direct vanuit Business Central of zelfs vanaf een barcode-handscanner direct in het magazijn. 

De verzending kan ook slim aangeboden worden, zodat automatisch de meest ideale vervoeder geselecteerd wordt. Dit is gebasseerd op eigen regels zoals voorkeursvervoerders; gewichten; tarieven en dergelijke. 

Hiervoor wordt gebruik gemaakt van het Transsmart platform. Nadat de verzending is aangemeld kun je deze natuurlijk blijven volgen. In Business Central staan altijd de juiste status updates van de verzending. Gemakkelijk en overzichtelijk!

Optimaal orders picken

Goederenontvangst en -uitgifte (picking) doe je natuurlijk met barcode scanners. Zo worden goederen direct juist binnen gemeld en zijn ze het snelst beschikbaar voor levering aan je klanten.

Goedgekeurde verkooporders zullen op het juiste moment verschijnen op de barcode scanner in het magazijn. Meerdere verkooporders zullen op het juiste moment verschijnen op de barcode scanner in het magazijn. Meerdere verkooporders voor een klant zijn ook te combineren tot één pick-order. 

Het pick proces is verder te optimaliseren door meerdere orders van verschillende klanten in één run te picken.

Tasklet-Mobile-WMS

Inkoopfacturen automatisch inscannen en matchen

Je inkoopfacturen worden automatisch ingelezen in Business Central, met de originele PDF als attachement. De inkoopdacturen zijn direct te matchen met de daadwerkelijke magazijnontvangsten en de afgesproken prijs op de inkooporder. 

Zo is ook de vierkantscontrole waterdicht. Je kunt ook een goedkeuring-workflow instellen op inkoopfacturen. En, mocht een inkoopfactuur nog niet zijn goedgekeurd, dan is al wel een voorlopige verplichting vast te leggen in je boekhouding.

Integratie met je webshop

We integreren Business Central met je webshop. Klant- en artikelgegevens; specifieke prijzen; uitgebreide teksten en foto's: alles vormt één geheel. En, natuurlijk komen de orders direct in je back-end systeem in Business Central en wordt in de webshop de orderstatus real-time bijgewerkt. Klanten kunnen via het Webshop Self Service portaal de orders volgen en kopiefacturen bekijken.

 

commerce-platformen

 

ABC-Raket-rond

 

Wil je ervaren hoe we ook jouw bedrijf verder kunnen helpen? 

Laat dan een bericht achter en we nemen snel contact met je op!