NaviPartner POS-systeem

NaviPartner is de module bij uitstek bij het succesvol runnen van een fysieke winkel. Met deze handige module wordt Microsoft Dynamics 365 Business Central verrijkt tot een POS-systeem compleet met real-time inventarisatie, mobiele kassa functionaliteit, automatische administratieve verwerking van sales en dit zelfs gepaard met een inzicht in analytische statistieken.

Aangezien NaviPartner’s applicatie volledig in de Cloud draait is het altijd op ieder device up-to-date. Dit biedt dus de mogelijkheid om bijvoorbeeld overal een inzicht te krijgen in de actuele voorraad status, en indien nodig direct een inkooporder te plaatsen om de voorraden aan te kunnen vullen.

Uiteraard is het eenvoudig in te stellen dat er automatisch geschakeld kan worden door de applicatie. Wanneer er bijvoorbeeld een lage voorraad wordt geconstateerd van een van de bestseller uit je aanbod, kan dit automatisch aangevuld worden door het programma.

Prijs op aanvraag.

Voordelen

  • Met NaviPartner draait alles in de Cloud, zo is er altijd toegang tot de actuele status van je winkel en de inventaris hiervan. Bespaar veel tijd door te kiezen voor de automatisering die NaviPartner zal bieden;
  • Eenvoudig te koppelen aan verschillende stukken hardware, zo tover je bijvoorbeeld mobiele devices om in een betaalautomaat of een barcode scanner. Efficiëntie staat voorop!

Meer informatie over onze apps?

Sam, onze sales advisor, helpt je graag verder! Hij vertelt je graag meer over onze apps. Maar vooral welke apps geschikt zijn voor jouw bedrijf.

Neem contact met ons opBekijk meer apps
Sam