POS-systeem voor Business Central

NaviPartner POS-systeem

Verrijk je Business Central omgeving met een compleet POS-systeem.

Volledig in de Cloud en dus altijd up to date.

NaviPartner is bij uitstek een van de beste modules voor het succesvol runnen van een fysieke winkel. Met deze handige module wordt Microsoft Dynamics 365 Business Central verrijkt tot een POS-systeem compleet met real-time inventarisatie, mobiele kassa functionaliteit, automatische administratieve verwerking van sales en dit zelfs gepaard met een inzicht in analytische statistieken.

Aangezien NaviPartner’s applicatie volledig in de Cloud draait, is het altijd op ieder device up-to-date. Dit biedt dus de mogelijkheid om bijvoorbeeld overal een inzicht te krijgen in de actuele voorraadstatus, en indien nodig direct een inkooporder te plaatsen om de voorraden aan te kunnen vullen.

Uiteraard is het eenvoudig in te stellen dat er automatisch geschakeld kan worden door de applicatie. Wanneer er bijvoorbeeld een lage voorraad wordt geconstateerd van een van de bestseller uit je aanbod, kan dit automatisch aangevuld worden door het programma.

Voordelen
&
Features.

Altijd en overal toegang.

Met NaviPartner draait alles in de Cloud, zo is er altijd toegang tot de actuele status van je winkel en de inventaris hiervan. Bespaar veel tijd door te kiezen voor de automatisering die NaviPartner zal bieden.

Eenvoudig koppelen aan diverse systemen.

Eenvoudig te koppelen aan verschillende stukken hardware, zo tover je bijvoorbeeld mobiele devices om in een betaalautomaat of een barcode scanner. Efficiëntie staat voorop!

Een kijkje achter de schermen.

Vraag een vrijblijvende demo aan en we beantwoorden al je vragen en bespreken de mogelijkheden. 

Prijs à € 94,- per gebruiker, per maand.

Meer informatie over deze app, onze diensten of andere apps?

Voor ieder bedrijf en iedere situatie is er een passende oplossing met de juiste apps. Zo ook voor jouw bedrijf. Sam, onze sales advisor, vertelt je er graag meer over!

Shape_Sam